meid , bij mij zat ik al rond de 18 week op 8 kilo.. en nu is er in totaal 10 kilootjes bij.. maar dat is heel normaal hoor... alles groeit met je mee , hoeft echt niet aan je eetpatroon te li ggen.. gemiddeld is tussen de 10 a 15 kilo.. dus wees erop voorbereid..! wees gerust al die kilootjes kunnen er ook weer af he .. !
Haha ik woog al 70 kg voor de zwangerschap, bij 1m65! Dus echt al te veel he Ik wilde dat mijn buik al te groot werd om deftig te eten
oh haha was niet op de foto terug te vinden. nou gewoon lekker blijven bewegen dan gaat het helemaal goedkomen
Ik raak er ook soms gefrustreerd van de kilo`s vliegen eraan bij mij. Ik zit nu ook op geloof 12 kilo! Ik eet wel meer brood, ik heb daar echt behoefte aan! Ik ben zo bang dat ik over de 20 kilo ga eindigen! ik moet nog 13 weken De ene keer denk ik ach komt wel goed na de bevalling maar de andere keer denk ik ohhhh neeee komt dit ooit nog goed!
vandaag weer bij de verloskundige geweest en de weegschaal gaf aan dat ik 12 kilootjes erbij heb.. maar dat ik het echt kan zien aan me zelf , dat ook weer niet , niet dat ik het kan zien aan mijn armen of benen.. hmmm ach je krijgt er wat moois voor terug.. en al die kilootjes kunnen er ook weer af..