Ik ben vandaag helemaal vergeten om langs de apotheek te gaan om de bestelde neocate op te halen en morgen zijn ze dicht... Ik heb nog maar genoeg tot zondagmiddag denk ik... Dom, dom, dom, maar ik heb zo'n slaaptekort dat ik de hele dag achter de feiten aanloop... Kan mezelf wel voor mn kop slaan nu, maar daar kom ik niet verder mee... Wie weet waar ik terecht kan? Hap bellen oid?
Er is als het goed is altijd wel ergens een apotheek open. Misschien kun je die even bellen om te vragen of ze het toevallig hebben staan?
Ben me rot aan het zoeken naar de dienstdoende apotheek hier in de buurt, probleem is dat ze deze voeding bijna nooit op voorraad hebben...
Normaliter hebben de meeste apotheken op zaterdag nog tot 12.30 uur geopend... misschien even buiten de woonplaats kijken?
vaak is er wel een apotheek open. Ik zou even apotheek bellen, misschien staat er een antwapparaat erop en geef die aan waar welke apotheek open is. bij ons wel tenminste. Maar tip van mij kant . Met 3 bussen bestel ik nieuwe. (bij ons is dit per 6). het zijn maar kleine verpakkingen. Ik hou aan 1 reserve, er kan er een vallen, kan leveringprobleem zijn bij de apotheek zijn...of iets langer duren. Dan heb je altijd reserve. Je bent niet de enige die het overkomt! Mijn vriendin heeft het ook gehad, gelukkig hadden onze zoons de zelfde voeding. Dus kon ik een pot afgeven aan haar.
Ik ga het wel even bij de ziekenhuisapotheek hier proberen, misschien hebben zij nog wat op voorraad... Zo dom, ik heb het dinsdag besteld en het zou donderdag binnen zijn, dus ik heb 2 dagen de kans gehad, maar gewoon niet aan gedacht... :x
balen hoor. bezorgen ze niet bij jullie? Hier kan ik de mail sturen en dan komen ze het bezorgen. Misschien is dit bij jullie ook mogelijk! gr brenda
Ja, dat kan ook, maar het zit hier op 100 meter lopen van mn huis af dus vond het overbodig... Maar om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen ga ik dat idd maar doen... Net de dienstdoende ziekenhuisapotheek gebeld, niet op voorraad , kan morgen 2 apotheken hier in de buurt bellen die wel open zijn, duimen maar...
mijn apotheek zit 250 meter van ons vandaan, maar ze vinden bezorgen prettig,s cheelt hun drukte in de apotheek. en ik kan het zelf niet vergeten, door enorme slaapgebrek vond ik het wel prettig.... en nu heb ik het zo gelaten. Ik heb nutrimigen en ik woon niet bij je in de buurt, ik kan je helaas niet helpen
Tsja, en als het echt niet te krijgen is heb ik idd nog wel een pot nutramigen achter de hand, maar liever niet natuurlijk... Tjees... Wat kan je je dan een slechte moeder voelen zeg, bah...
heeft niks met goede moeder te maken! Echt niet! Het kan gebeuren, was alleen makkelijker geweest als je je brood was vergeten. En omdat ik extreem bang ben het te vergeten ben ik van de "grote' 'voorraad. Misschien iets voor de toekomst....Maar dit kom omdat ik mezelf ken, als ik het niet zou doen.... dan zou ik zeker in de zelfde situatie zou komen als jij nu zit..... Ik ga rustig naar de supermarkt voor brood en kom ik zonder terug hahaha
Ik zou effe een topic openen bij baby en dreumes met gezocht neocate in de buurt van utrecht, denk dat je zo recatie hebt hoor
Bedankt voor het meedenken, het is opgelost met hulp van iemand hier op zp!!! Geen enkele apotheek had het hier in de regio op voorraad helaas...