Nu al apart slapen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat wij boven geen toilet hebben, ging ik aldoor al op een emmertje plassen (hoe galant) :D nu redt ik t gewoon echt niet meer om 5 a 10x op een nacht zo ver te bukken en weer omhoog te komen, ik heb er harde buiken van dan. Ook heb ik constant last van mn bekken en rusteloze benen en maagzuur.. Dus ik steun en kreun in bed als een gek haha als ik me om moet draaien oid. Mn schoonmoeder had t toevallig over t 'kraambed', of ik die na de bevalling thuis beneden wilde hebben als ik uit t zkh kwam, en heb gezegt dat ie nu wel kon komen.. dus mn man heeft m net opgehaald en in elkaar gezet. Vanaf nu slapen wij dus apart.. :$

2. MissT

MissT Niet meer actief

Ahwww balen meis dat je niet meer bij je mannetje slaapt!
    Maar het is voor je eigen best wil!
    Lekker goed je rust pakken nu!!

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

joh als jullie allebei beter rusten zo.. prima toch.. genegenheid en knuffelen kan ook ergens anders als in 1 bepaald bed..

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ach meid. Ik snurkte zo erg mijn vorige zwangerschap dat mijn man wekenlang op zolder heeft geslapen op het logeerbed. Voelde me af en toe wel eenzaam, zo hoogzwanger en alleen in bed. Vroeg ook altijd of hij in het weekend wel een nachtje naast me wilde liggen.

Ben benieuwd of ik dit keer weer ga snurken...

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hier slapen we al sinds week 20 apart. Wel omdat het echt niet anders kan helaas. Maar ik weet hoe vervelend het is! Het is voor een goed doel :).

6. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Wat balen joh, ik hoef gelukkig maar 1 keer eruit voor de toilet wel een trap af en op maar dat gaat gelukkig (erg veel last van mn bekken) anders zou ik beneden moeten slapen hihi alle kamer s zijn bezet

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    wij slapen ook al weeeeeekn apart. laatst een nachtje geprobeerd omdat we een loge hadden, maar dat ging echt niet...
    Ach ja, dadelijk na de bevalling maar weer lekker bij elkaar kruipen:)

8. anneke81

anneke81 Actief lid

8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben :)
    Ik heb 's nachts zo'n last van maagzuur, dat ik eigenlijk alleen rechtopzittend in slaap kan vallen. In bed kan ik m'n draai niet vinden, maar wel op onze heerlijke grote bank. Na een paar uurtjes slaap is m'n maag tot rust gekomen en ga ik weer naast m'n man liggen.
    Maar voel me toch iedere keer weer "schuldig" als ik me beneden installeer en m'n man naar bed gaat.

Gelukkig is het voor een goed doel en komt de uitgerekende datum steeds dichterbij...

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden zonder toilet boven.. als dat het al enige zou belemmeren om boven te slapen.. ik heb een porta potti boven staan. misshcien iemand in de buurt met een caravan/camper met los toilet.. die zullen hem in de winter waarschijnlijk toch niet gebruiken.. zet je die ergens boven .. moet je man/vriend hem wel legen zo af en toe. Voor jezelf is dat te zwaar.

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Waarom huur je dan geen po-stoel van de thuiszorg uitleen??
    Kun je smorgens zo de po leeggooien in t toilet. Alles beter dan alleen slapen toch?

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik heb eventueel nog twee van die porta potti's staan voor de dames die daar behoefte aan hebben..
    Zelf slaap ik beneden mét manlief.. dus ik heb ze niet nodig!
    enne.. we willen ze toch al kwijt!
    PB gerust als je hiermee geholpen bent!

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt...zou ik ook doen. Maar als het voor jou beter is, dan kun je dit maar beter doen zo! En wie weet, wordt het aantal keren dat je moet plassen 's nachts ook nog wel weer minder, zodat je wel weer bij je mannetje kan liggen. :)

13. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat moet dat moet, is niks aan te doen. Is niet leuk, maar helaas.
    Maar als ik jou was zou ik ook een po stoel bij de thuiszorg winkel huren. die zijn denk ik wat hoger dan zo'n porta potti's (weet niet precies hoe die uit zien). En omdat het een stoel met leuningen is heb je ook genoeg houvast met op staan en er vanaf komen. Po zit een deksel op en kun je 's ochtends gewoon leeg kiepen in het toilet.

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij hebben zo'n campingtoilet boven gehad, maar dan vergaten we het te legen of mn man zei dat ie t ging doen, maar werd t niet gedaan.. etc niks voor ons. En t gaat helaas niet alleen om het plassen he ;) voornamelijk het steunen en kreunen, pijn, draaien en rusteloze benen/maagzuur.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als we bij m'n ouders logeren, hebben wij op zolder ook zo'n chemisch toilletje.. Ideaal!
    Dus ik zou ook rondkijken hiervoor en anders inderdaad een postoel! Hoewel -als je tóch niet lekker slaapt in bed of last hebt van je partner, dan is een ander bed op een andere verdieping natuurlijk ook een oplossing en ben je gelijk klaar voor alles...
    maar als het zover nog niet is...

Deel Deze Pagina