nu al autostoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudje10, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    he van dat hendeltje wist ik ook niet haha kom ik nu achter nu mijn tweede bijna uit de maxi cosi is grrrrrr

maar mijn zoontje is bijna 10 kilo en hij past er nog in hoor zelfs met voetenzak
    als dat niet meer wil doen we eerst nog de voetenzak eruit en dan indd vestje aan en dekentje over

2. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    claudje10 wat voor een maxi cosie heb je als ik vragen mag.

Ook een cabriofix universeel ?

Dat zonnescherm heb ik me echt helemaal suf naar lopen zoeken haha.

3. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    hahahah nou ik ben blij dat ik niet de enige ben die niet alle geheime hendeltjes van de maxi cosi kent.
    bedankt meiden, ik voel me alweer een stuk minder dom! :)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hendeltje onder de maxi-cosi? Ik zie niets.

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Is dat dan misschien alleen bij het nieuwe model? Ik heb het oude model nog... (gratis bij de kinderwagen en wij kijken een gegeven paard niet in de bek.. :) )

6. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Ik zie het ook niet haha man lief moest alleen maar hard lachen
    Wij hebben een 2007 model

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    heb ook even gekeken heb er een van 2008 maar ik zie het niet

8. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    Waarschijnlijk bedoelt ze het 'hendeltje' dat je kan indrukken om de riempjes losser te maken. Het zit net onder de beentjes.
    Andere hendeltjes kan ik niet ontdekken. :D

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Haha, nou, dit is ook geen oud model. Ik zat net al met die Maxicosi ondersteboven en mijn man vroeg al waar ik toch mee bezig was...ik kon echt niets ontdekken hoor. Denk ook dat het om de riempjes ging. Kreeg al van die James Bond ideeën over allerlei verborgen knopjes en klepjes in dat ding met bijzondere functies :) !

10. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hahahahaha ik dus ook haha heb hem net weer op de bank gezet en elk hoekje en gaatje bekeken maar geen hendel te bekennen

11. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik kon er ook al niks over vinden op de maxi Cosi website.. :)

Of ze heeft geen "echte" Maxicosi, maar een ander merk.. Die dingen worden in de volksmond allemaal Maxi Cosi genoemd.. :)

Edit: Ik heb even gegoogled, (nee, ik heb niks beters te doen.. :) ) en de enige die ik kon vinden die je kunt verstellen is de Recaro... Misschien heeft ze die dan.. :)

12. claudje10

claudje10 Actief lid

21 sep 2006
    130
    0
    0
    hallo dames,

wat een commotie over het hendeltje!
    ik heb nog even gekeken, maar ik heb toch echt een maxi cosi cabrio en er zit echt een hendeltje wat je kan verzetten. En dan bedoel ik niet dat ding waar je de riempjes mee kan verstellen.
    ik zal toch niet de enige maxi cosi hebben met een hendeltje? nu snap ik er echt niks meer van..... :(: :(: :(:

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik heb ook de cabrio .........en die hendel zit onderaan? en wat gebeurd er dan precies? :(:

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hebben jullie het over de hendel waarvan het zitgedeelte omhoog kan of omlaag waar het zit gedeelte ruimer word? wij hebben de maxi cosi cabrio zit hij op :)

15. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ja die haha waar zit die dannnnnnnnnn

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Fotootje met pijl erop zou handig zijn :) , echt, ik kan niets vinden en heb ook een cabrio.

17. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    wil het nu ook wel weten..en idd fotoo 8)

18. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    :( ik heb nooit een hendel gezien en heb net de hele gebruiksaanwijzing nagelopen en kan nergens iets over een hendel vinden ook niet op het plaatje. Misschien is het toch een ander model :(:

19. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    uit mijn hoofd te zeggen zit die pfff ik durf het niet te zeggebn ergens aan de onderkant en dacht zelfs achter het zwarte maar weet het niett zeker:$ of gewoon aan de onderkant... ik wil morgen wel even kijken maak ik er wel een foto van... kan er nu niet bij staat namelijk op zolder en hebben zo trap die eruit komt en maakt herrie en kleine slaapt maar ik vraag of mijn vriend hem moregn even wil pakken.. :) dan laat ik het zien :) zal wel in de aovnd worden na mijn boodschappen komt goed :) tenzij een ander mij voor is met foto dan hoef ik het niet te doen :) komt goed :)

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heb trouwens nog even op internet gezocht ernaar... en het klopt dat hij er bij veel maxi cosis niet onderzit.... want hij zit gewon aan de achterkant/onderkant... dus weet niet of er nog iemand foto wilt? anders laat ik de maxi cosi op zolder staan :)... denk dat het maar bij bepaalde maxi cosies zijn... ik heb een maxi cosi wat een limid editeon is.. misschien daarmee te maken? ik weet het niet:) ik hoor het wel :)

Deel Deze Pagina