hier een maxi cosi cabrio uit 2003 en ook deze heeft dat hendeltje om de zitting dieper te zetten. Volgens mij zit dat er toch echt standaard op hoor. Laat jullie mannen anders even kijken
Nou ik heb onze hele Mc cabriofix op de kop gehad maar het kan echt niet. het zitgedeelte is ook helemaal verzonken en bestaat uit 1 stuk.
Ik heb een 2004 model en daar zit hij ook op. Hij staat hier, ik maak zo een foto en zal die eens plaatsen.
Unieke zittingdiepte verstelling. De diepte van de kuip kan worden aangepast aan de grootte van de baby. bron: http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=501 maar op de site van maxicosi zelf staat het niet, en ik heb het ook niet op de mijne zitten
ik heb er een foto van gemaakt, maar ik weet niet hoe je die moet toevoegen! ik zal hem in mijn album zetten, kunnen jullie daar kijken, want hij zit er echt op hoor!
ehm.......ik dacht ik zet de foto in mijn album, maar hoe werkt dat? hahah zo komen we nog niet veel verder. blond denk ik
Als het niet lukt met de foto is dat geen probleem hoor... Het is me nu volkomen duidelijk door de post van Fioontje... Toch heel erg bedankt voor alle moeite.. @Fioontje... zelfs in de gebruiksaanwijzing die je op die site kunt downloaden word het niet vermeld.. De mysterieuze wereld van de Maxi Cosi..
http://www.maxi-cosi.nl/maxicosi/instructions.aspx?id=6 komt op een gegeven moment in beeld en kun je zien hoe het moet
nee maf he, en op de site van babycare dus wel... maar de maxi die ik heb is nog gewoon overal leverbaar (de kleur) en ook de priory en de tobi zijn in die kleur maar die staat ook niet op de MC site....
nou wij hebben de cabriofix van 2007...heb het filpmje uitgebreid beken met hubbie...de hele cosi vervolgens op zijn kop gehad, maar geen hendeltje gevonden hoor
hier ook hoor. dat ding wat je onderop moet loszetten of zo zit hier gewoon niet op. Er zit alleen een metalen dingetje vast in plastic, maar dat kan ik met geen mogelijkheid bewegen. Daarbij heb ik de mc nog eens goed bestudeerd, maar alles zit vast aan elkaar dus het kan nooit dat ie lager kan. De stof zit ook echt tegen de bodem aan... wel vreemd hoor!
Haha, ik heb ook dat filmpje bekeken, zelfs stopgezet op het moment dat dat voorbij kwam, maar nee hoor, zoiets zit er bij mij toch echt niet op.