nu al babykleertjes kopen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schaakkoningin, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Hier inmiddels in de 23 ste week maar durf nog steeds niet zo goed. Onze dochter is in mei 2010 in de 23 ste week geboren en had toen echt al heel veel gekocht en besteld ............. Nu dus toch nog maar even wachten met de grotere aankopen. Heb wel wat rompertjes gekocht met de tekst "kleine broer" en wat jogging broekjes maar verder niets.

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb nog helemaal niet veel kleertjes. Heb het eerste pakje en een paar neutrale, maar ik wil verder wachten tot we het geslacht en de maat weten, haha.

3. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Wij hebben t eerste pakje ook gekocht met een week of 8.
    En toen herl veel al gekregen van n vriendin. Allemaal neutraal.
    Dus kleertjes hoef ik niet echt meer te kopen. ;)

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @WmsSS; Zie dat je haast net zo ver bent al toen je dochter geboren werd. Zal wel een heel dubbel gevoel zijn. Hoop dat je nog minstens 15 weken mag genieten van de trapjes in je buik. Good luck!

Bij de eerste heeft het ook wel even geduurd, zo rond de 20 weken wisten we het geslacht en ben ik langzaam aan wat gaan kopen. Bij de 2e ook pas bij 17 weken, toen we het geslacht wisten. Ik kocht juist veel kleine maatjes (krijg ook niet zulke grote beebjes) en onze kraamvisite bracht ook netjes op verzoek wat grotere maatjes mee. :)

5. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik heb nu met bijna 28 weken nog niks zelf aan kleertjes gekocht! Heb een aantal setjes voor mn verjaardag gekregen. Met een paar weekjes ga ik even inventariseren hoeveel ik heb van welke maat, en hoeveel ik dan bij moet kopen. Ik heb helemaal geen kriebels van koopzucht naar babykleertjes ofzo... misschien komt dat nog als ik eenmaal een aantal dingen ga kopen... Wij weten het geslacht niet, dus alles wordt sowieso eerst unisex (of idd voor een stoere meid :D) Ik zou ook niet weten hoeveel je van elke maat minimaal moet hebben.... ;) Van 56 ga ik iig niks meer kopen, die setjes wat ik voor mn verjaardag heb (stuk of 8 dacht ik) waren allemaal die maat.

Heb bij de Hema wel een heel leuk wit/lichtgrijs setje gezien, maar naar mijn idee is het patroon op de kop, dus koop ik het niet. Er staan autootjes enzo op, maar als je het broekje "staand" voor je houd, staan de autootjes ondersteboven, heel raar! :(

Als ik de kleertjes die ik al heb uitspreid voor me, kan ik me helemaal niet voorstellen dat daar straks een klein mensje in ligt, hoop dat ik heeeeel snel die "feeling" krijg, heb er wel ontzettend veel zin in!

6. tulip

tulip Niet meer actief

17 weken al weer..gaat hard ineens

7. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    @Denise: dank je wel, het is ook een erg spannende week, vind het doodeng allemaal, maar pribeer rustig te blijven, wat gebeurt gebeurt toCh wel.

8. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Daar heb ik ook naar gekeken! Vond ik ook al zo bizar!

9. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    eerste setje (unisex) ook rond die tijd gekocht hoor, na 20 weken echo toen we wisten dat het een meid is meteen naar de winkel en een roze setje gehaald :D
    sindsdien koop ik eigenlijk véél te veel, haar kast hangt zowat vol en wellicht zal ze er een boel niet eens van dragen... maarja... het is ook allemaal zoooo leuk en nu de afgelopen weken alles in de sale dus ja... hou je dan maar eens in ;)

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier had ik ook al een voorraad kleertjes gekocht voordat we het geslacht wisten... Was er heilig van overtuigd dat het weer een jongetje was. Gevoel klopte ook. En nu is de eerste collectie maat 50 compleet :)

Gewoon je gevoel volgen qua inkopen doen. Veel mensen zeiden tegen mij ook dat je van maat 50 en 56 maar weinig moest kopen. Nou, ik had dus echt te weinig. Joris heeft zeker een dikke maand maat 50 aangehad (en was zelfs de eerste 2 weken nog aan de grote kant). En om elke week echt steeds hetzelfde aan te moeten doen vond ik ook niet leuk. Ik heb dus nu ook meerdere setjes maat 50 en al een paar maat 56.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb een pakje en een heel zacht warm dekentje voor de baby gekocht met week 21/22.
    Ik ga er niks bijkopen tot we het geslacht nog een keer hebben gezien op 3D met 28 weken.
    Ik ben dus een latertje met alles. :p

12. Djingo

Djingo Niet meer actief

Ik ben eigenlijk pas begonnen met inslaan na de 20 weken echo.
    Voor mijn gevoel had ik toen toch wat meer bevestiging dat het goed zat.

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Maat 62 helemaal , heeft hij denk ik 3 weken aangehad hier.

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik dacht altijd dat ik direct helemaal los zou gaan op het moment dat ik zou weten zwanger te zijn. Maar toen ik net zwanger was, wilde ik eerst weten dat alles goed zou blijven gaan en daarna wilde ik wachten tot we het geslacht wisten. Na de 20 weken echo zijn mijn vriend en ik samen gaan shoppen en hebben we 2 pakjes gekocht van de maten 50, 56 en 62. Iedereen zegt wel je krijgt veel, maar wij wilden van die kleine maatjes ook echt pakjes die wij speciaal hadden uitgezocht voor onze zoon :D.
    Ik heb nu ook al een aantal dingetjes cadeau gekregen en ik heb een hele doos tweedehands kleertjes van mijn zus gekregen. Dus zijn kast is al aardig gevuld :).

15. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik ben ook pas begonnen met de 20 weken echo en zelfs daarna was ik niet zo fanatiek. Ik ben pas echt goed kleertjes gaan kopen toen hij er eenmaal was. Ik had toen toch een beter beeld van mijn kindje en kon er meer bij voorstellen.

16. kimberly22

kimberly22 Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.039
    0
    0
    ik heb nog heel veel liggen van mijn 2 eerdere zwangerschappen. toen ik bij hun wist dat het meiden waren, bleven de unisex kleertjes liggen dus die heb ik nu nog liggen.

ik wil nu het geslacht ook weten dus koop tot die tijd even niets.

Deel Deze Pagina