Symptomen ineens weg!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sidei, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Hoi meiden,

Ik zit nu als een klein kind te janken, maar ben zooooo ongerust! Mijn verhaal is als volgt: ik ben 5w1d in verwachting. In het begin had ik helemaal geen symptomen maar uiteindelijk werden mijn borsten gevoelig (niet heel erg, klein beetje maar) en mijn tepels behoorlijk pijnlijk. Oh wat was ik blij! Kilnkt stom, natuurlijk, maar voor mij betekende dat dat alles ok met mijn kindje is.
    Vanochtend werd ik wakker en dacht meteen dat er iets niet klopte. En ja hoor- mijn borsten zijn helemaal niet gevoelig meer en mijn tepels zijn verre van pijnlijk :cry: Heb vk gebeld en ze zei dat het best mogelijk is dat mijn zwangerschapshormonen wat rustiger aan doen maar voor hetzelfde geld kan het ook slecht aflopen. En nu maar afwachten... Ik blijf hopen dat alles goed komt maar het is zo moeilijk!

Herkent iemand dit? Heeft iemand misschien ook zoiets meegemaakt? Ik weet me geen raad meer... Het is al tweede keer dat het misgaat :cry:

2. Niet meer actief

Zwangerschaps symptomen komen en gaan vaak hoor.
    Toen ik zwanger was heb ik nooit last gehad van iets alleen een keer een week rugpijn. Het zegt dus weinig.. en ik hoop voor je en het zal ook heus goed komen hoor!

Probeer zo min mogelijk te stressen... en geloof in je kindje!

Sterkte! ;)

3. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Bedankt voor je reactie en geruststelling, Appelslakje [​IMG] Ik probeer zo veel mogelijk positief denken en doen alleen komen verdrietige momenten soms naar boven :oops:

4. Niet meer actief

Ja dat begrijp ik dat jeje soms verdrietig voelt en niet weet wat je moet denken/voelen. Maar dat kan ook extra door je zwangerschap komen die gevoelens.

Vooral geloven in je kindje en het niet opgeven. Je kindje zit vast gewoon heerlijk te genieten van zijn warme plekje hoor!

En geen dank hoor het is geen moeite ik leef met je mee.

:baby:

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Niet druk om maken, meis. Symptomen zijn de ene dag anders dan de andere dag. Voor hetzelfde geld heb je ze morgen dubbel en dwars terug. Gewoon genieten dat je nu nergens last van hebt.

6. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Oh meiden, bedankt voor jullie steun! [​IMG] Nu schiet ik weer vol en dat komt door jullie lieve worden :oops: Stom, he?.. :oops:

7. Niet meer actief

Heyyyy niet gaan tranen om ons hoor!
    Je hebt al genoeg aan je hoofd.

Hou je taai! ;)

8. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb hier wel eens gelezen bij de verloskundige, iemand had daar ook een vraag over en het antwoord was dat symptomen niks zeggen over het verloop van een zwangerschap, ze kunnen ineens komen en weer even weg gaan, kan best dat het bij jou over een dag of wat weer terug komt.
    Maar ik snap je bezorgheid wel.
    het is net wat Appelslakje zegt probeer zo min mogelijk te stressen en geloof in je kindje.
    Stress is namelijk niet goed in een zwangerschap.

Liefs wolly :)

9. wolly

wolly Niet meer actief

Ik heb het opgezocht en dit heb ik gecopieerd van de tekst van de verloskundige van deze site.

"het wel of niet hebben van zwangerschapssymptomen of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap".

Ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent.

10. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Bedankt, wolly, ben idd wat rustiger geworden :) Vandaag niks veranderd- nog steeds geen symptomen.

11. Niet meer actief

Ik heb een keer een miskraam gehad en euh toen had ik juist heel veel symptomen en erg last van van alles dat was bij mij dus helemaal niet zown super teken..

Dus je moet gewoon maar in je kindje blijven geloven.
    En veel liefde naar je buikje sturen!

12. Iejoor2510

27 aug 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Begrijp precies hoe je je voelt, na me al een paar weken beroerd hebben gevoelt, ontzettend moe en pijnlijke borsten, zijn bij mij de symptonen ook een stuk minder geworden, en na een MK zit de angst er nu behoorlijk in, vind het dan ook fijn om te lezen dat het niets wilt zeggen en ga er dan ook maar vanuit dat het allemaal goed zit, maar het maakt het wel allemaal spannender zo, bah

groetjes

Ellis

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik ben nog geen 6 weekjes zwanger en ook bij mij wisselen de symptomen hoor! Ik ben hier ook wel eens onzeker over. Als ik even niets voel van: jee is het wel echt zo? Als ik dan weer wat misselijk ben en moe en gewoon niet zo fit, dan ben ik weer helemaal gerustgesteld! hahaha dat onzekere hoort er zeker bij!

Van harte met je zwangerschap hoor!

14. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Hoi meiden,

Hier nog niks veranderd. Morgen krijg ik echo om te kijken of er een vruchtje in het vruchtzakje zit. Hoop dat alles goed gaat...

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Succes morgen!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Succes morgen! hoop dat gewoon alles goed is!

17. Niet meer actief

Succes morgen alles zit vast goed! O:)

18. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Hoi meiden,

Nou, zaterdag bij verloskundige geweest- dooierzakje was mooi, er is genoeg vruchtwater, kindje was ongeveer 5w5d, en......... we hebben het hartje gezien! :D Verloskundige moest heel goed zoeken, maar we zagen het allemaal. Nog een beetje ''verlegen'' en onregelmatig kloppend want het is nog zo klein en een beetje moeilijk te vinden. Het is nog te vroeg voor juichen want er kan van alles en nog wat gebeuren. Ze was niet blij dat al mijn zwangerschapskwaaltjes verdwenen waren dus volgende week moet ik weer terug. En tot die tijd positief denken en in mijn kindje geloven.

19. Niet meer actief

Nou zie je wel goed nieuws!
    Wel vervelend voor je dat afwachten en dat de verloskundige niet blij was dat je kwaaltjes weg waren..
    Ik vind dat ergens wel een beetje raar maja.
    Ik had namelijk alle kwaaltjes en kreeg gewoon een miskraam begon inene te bloeden. Dus het zegt helemaal niks ik zou er lekker vanuit gaan dat alles gewoon goed zit hoor meid!

Ben heel blij voor je dat alles oke was. :whistle:

Heeel veel liefs

20. Sidei

Sidei Actief lid

26 mrt 2008
    188
    17
    18
    Litouwen
    Ik ben begonnen met bloeden. Nog niet hevig maar buikpijn wordt sterker.

Deel Deze Pagina