Dag allemaal, graag hoor ik de ervaringen van andere meiden. Ik ben pril zwanger (4wk, 2e kindje) en heb sinds mijn pos test bruine afscheiding. Soms lichtroze. Ik dacht gisteravond dat het gedaan was met de zwangerschap ivm buikkrampen maar ik vloei nu niet erg. Het is nog bruin en weinig. Herken je dit en was het toch oke? Ik hoor het graag. Kan wel wat positiviteit gebruiken.
Ik had het net 7 wk en met 7 en 9 wk was er een kloppend hartje te zien. Maar ik vind het wel nog steeds spannend
Ik had het ook vanaf week 5/6 in de zwangerschap. Ik had in die tijd ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld moest worden en elk moment kon gaan vloeien.
Nu 5.3 en vaak het gevoel dat ik ongesteld ga worden, weeige lage buik en rugpijn.. Maakt me wel een beetje onzeker maar ik herinner me dat ik dit bij mn dochter ook zo erg had. Dus probeer ik het maar een beetje naast me neer te leggen.. Gistermiddag viel ik bijna flauw na het eten, werd ineens 's vreselijk misselijk. Moest echt even krom gaan staan want begon al te zwalken. Dit herken ik niet van de andere zwangerschappen.. Zo is elke zwangerschap anders. Lijkt wel alsof ik nu alles iets extremer heb. Mn 1e nergens last van, alleen vermoeid. Mn 2e van 8 tot 16 weken misselijk geweest, en nu begint dat al met 5 weken en val ik bijna flauw. Raar lijf.
Dankje meiden! @Lievekind ik herken het helemaal. Deze zw (maar ook de menstruaties) is veel pijnlijker dan voor mijn 1e kindje. Misschien voel ik daarom nu flinke kramp, het is gevoeliger. Ik hoop het zo... Succes6 en hopen op mooie echo's!
Ik had het ook met 5 weken zwangerschap. Uiteindelijk een echo gekregen, daarop was een dooierzakje te zien. Met 7 weken een echo waarop een kloppend hartje te zien was. Intussen een prachtige gezonde meid van anderhalf. Ik was ook als de dood dat het een mk was. De arts dacht aan oud innestelbloed. We zullen het nooit weten. Maar het kan dus gewoon positief uitpakken. Sterkte!
Ik had deze keer vanaf 6dpo tot 10dpo bruine afscheiding (en die dag positieve test), werd later meer roze. Was vooral 's ochtends, later op de dag stopte het weer. Zoals jij het vertelt kan het goed de innesteling zijn! Ik duim voor je dat alles goed zal gaan
Bij mijn zoontje heb ik van week 5 tot week 11 regelmatig wat bloedverlies gehad. Ik was ook heel onzeker en bang ervan, maar gyn vertelde dat het vaker zo is. Alles is ook extra doorbloed dus er kan sneller een adertje beschadigen. Ook kan het nog van innesteling komen.. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is!
Ik had op Mn nod een beetje bloedverlies wat zich niet doorzette... bleek dus wel zwanger. Met 7 weken een zware bloeding met stolsels. Ik was ervan overtuigd dat het einde oefening was. Ik mocht gelijk naar de vk en daar zagen we een mooie intakte zw met kloppend hartje. 4 dagen later weer een bloeding, deze was nog heftiger dan die eerste maar ik was toch niet echt heel erg ongerust. Weer naar vk en wederom een mooie zw. Ondertussen nog af en toe roze of bruin verlies. Geen idee waar het van komt. Leuk is het niet maar het is even niet anders. Ik hoop dat alles goed blijft gaan ☺️
Jeetje wat spannend @elliepellie, van zoveel bloed zou ik me ook rot schrikken. Zeker met stolsel. Misschien een tweeling geweest? Je weet het niet... Hier is het bruin sinds gisteren gestopt. Heb het vanaf donderdag gehad, dus zon 5 dagen. Ik denk de innesteling, mini heeft zich lekker ingeboord. Ik hoop dat alles bij ons goed blijft gaan!
Ik had dat bij mijn dochter ook in het begin. Soms een weekje wel en dan weer een week niet en dan weer 2 weken wel. Ging bij mij vanzelf weg rond de 9e week en heb een gezonde dochter gekregen.