Hoi meiden, Het leek me leuk om met andere februari mama's contact te hebben. Ik ben banjabes en ik ben precies 5 weken zwanger nu. Qua kwaaltjes heb ik niet te klagen deze zwangerschap tot nu toe. Iets meer plassen en een beetje moe. Ik ben uitgerekend op 3 februari 2013. Wie schrijft er mee?
hoi banjabes, ik schrijf graag mee als dat mag! ik ben nu 4+3 zwanger, na ivf behandelingen met gedoneerde eitjes. Ik geloof het nog niet helemaal, maar krijg straks de uitslag van het bloedonderzoek bij de huisarts. Heb nog niet echt kwaaltjes, alleen een rommelende buik.
Gezellig Peetjo, We zijn nog maar met z'n 2en, maar hopelijk komen er snel meer bij! Jeetje wat spannend allemaal. Was dit de eerste poging? Kan me voorstellen dat je het dan nog niet gelijk kan geloven als het gelijk raak is. Heb je het resultaat van het bloedonderzoek al binnen?
Hello dames, Ik ben uitgerekend voor 6 februari, het is ons eerste kindje! Na pas 3 maand 'proberen' waren we al zwanger!! Nooit gedacht dat het zo snel ging Maar uiteraard HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL blij Ik moet veel plassen, en steken in mijn lies Proficiat BTW
Hey mirpat, das toevallig. Ik reageer net in het topic dat jij gestart hebt! Tuurlijk kom er gezellig bij meid! @Fatje: Wow, dat is snel. Gefeliciteerd! Wij zijn er drie maanden even niet mee bezig geweest, want we hebben allemaal onderzoeken gehad. Toen bleek dat er niets met ons aan de hand was en we dus twee keer pech hebben gehad met de miskramen, kregen we weer groen licht. Het is nu gelijk raak. Hoop dat dit kleintje een plakkertje is.
Hi Banjabes en andere meiden, Ik schrijf graag mee...leuk... Ik ben uitgerekend op 13 februari. Ik testte 10 dagen na de eisprong en 4 dagen voor NOD al positief en ik had al eerder een vermoeden. Normaal kan ik altijd goed men buik intrekken (automatisme) maar afgelopen week lukte dat niet goed, daarnaast had ik ook 2 dagen (rond de innesteling) hevige menstruatie klachten gehad, ook zijn men borsten al groter geworden. Dat had ik trouwens vorige keer ook bij mijn vorige zwangerschap. Meteen die borsten die gaan groeien... ik moet wel zeggen dat er bij mij een inimini angstje zit omdat ik in oktober een miskraam heb gehad... ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn. Iemand van jullie ook een miskraam gehad? liefs
Ik lees nu dat je ook 2 miskramen hebt gehad. Wat heftig... hoeveel weken was je? Het lijkt me zo verschrijkkelijk om dat te moeten mee maken. 1 was voor mij al behoorlijk traumatisch...
Hey Ketie, Kan me je angst zo voorstellen. Bah, het is niet niks allemaal! Mijn tweede kindje verloor ik met 5 weekjes. Gewoon een bloeding. Was niet heel erg pijnlijk gelukkig allemaal. Tijdens de derde zwangerschap wist ik vanaf 7 weken dat het niet goed zat. Toen ze met 9 weken gingen kijken, bleek ook inderdaad dat het rond de 7 weken was gestopt met ontwikkelen. Het vruchtje bleef alleen stug zitten. Uiteindelijk met de cytotec pillen de zwangerschap gestopt. Was wel erg pijnlijk trouwens. Hoe is dit bij jou gegaan? Probeer echt nu niet meer stil te staan bij het verlies, maar echt een nieuwe start te maken. Uit de onderzoeken is gekomen dat we helemaal gezond zijn, dus daar gaan we dan ook maar vanuit. Positief denken geblazen maar! Drie keer is scheepsrecht toch?
hee meiden, het wordt al gezellig hier, leuk! Spannend allemaal meiden! ik ben intussen bijna 5 jaar, en 4 ziekenhuizen verder, en nu eindelijk zwanger na de 2de ivf poging. Hopelijk gaat de angst voor nog een miskraam wel nog weg bij jullie meiden, je moet straks wel kunnen genieten natuurlijk!
Hallo allemaal, Ik ben ook net zwanger 4 + 2 dagen. Ik geloof dat ik dan 9 februari uitgerekend ben. Ik ben ook heel bang dat het mis gaat. Het heeft 1,5 jaar geduurd en 1 jaar in de MMM. Ik voel me vandaag goed. De dag voor mijn NOD en dag na mijn NOD voelde ik me echt zwanger. Misselijk, pijnlijke borsten en veel plassen. Nu neemt het af. Dus genieten kan ik eerlijk gezegd nog niet echt want ben zo bang dat het mis gaat.
@Banjabes haha ja das ook toevallig. Jeetje 1 miskraam lijkt me al vreselijk maar meer helemaal. Kan me voorstellen dat diegene die dit mee gemaakt hebben extra op hun hoede zijn. Dat t nu allemaal goed mag gaan.
Er is een heel gezellig groepje met februari mama's bij de bevallingslijst-topic! Dus als jullie zin hebben gezellig! Enne, gefeliciteerd!!
Hallo Meiden, Ook ik ben er net achter dat ik zwanger ben vorige week test gedaan.. Moet erg veel plassen en kan alleen maar slapen zo moe. Gefeliciteerd allemaal en we houden elkaar op de hoogte
Jeetje peetjo, dat heeft allemaal lang geduurd. Wat fijn dat het nu al de tweede poging gelukt is dan. Wat een opluchting. @sammie: Welkom meid. Oei, dat klinkt wel heel erg spannend. Hopelijk zegt het niets. Hoe lang moet jij nog wachten voor je een echo krijgt? @mariskatje: Spannend, welkom bij ons clubje! Hier morgen alweer 6 weken. Ben nog niets aangekomen gelukkig. Haha, vlak voor mijn eerste zwangerschap was ik gestopt met roken. Was toen 5 kilo zwaarder toen ik de posi test mocht vasthouden! Ben verder niet veel meer aangekomen. In totaal 10 kilo, maar ik was wel heel erg geschrokken van mijn gewichtstoename in 4 weken.
Hoi meiden, ook ik zou hier graag willen meekletsen met de aankomende februari mama's! Even in het kort over mij: In oktober 2010 hadden bij besloten om onze kinderwens te realiseren maar heel lang heeft dit niet zo mogen zijn. Na een jaar zijn we dan ook in het ziekenhuis terecht gekomen waar diverse onderzoeken gedaan zijn maar waar men niets kon vinden.. Dus een half jaar naar huis gestuurd, pfff... Gister was de dag aangebroken dat we na een half jaar zelf proberen zonder resultaat weer terug moesten naar het ziekenhuis alleen nu was ik donderdag voor het eerst sinds oktober 2010 1 dag overtijd .. Dus voor de zekerheid een test gedaan en wat bleek.. Wij waren ZWANGER!! Tot op de dag van vandaag kunnen we het nog steeds niet bevatten maar we zijn zo ontzettend blij!! Ik zou zeggen we gaan er een gezellig kletsclubje van maken en hopelijk heeft iedereen een voorspoedige zwangerschap! Hier tot op de dag nog geen kwaaltjes trouwens.. Liefs, Anita
Hey ik mag me ook melden! Wij zijn sinds Nov 2010 bezig. Lopen aan ziekenhuis voor icsi. Ligt aan mijn man. En nu ben ik gewoon weet zwanger! Vorig jaar Sept. Mk gehad van 5 weken. Ben morgen 5 week zwanger. Heb last van borsten (ene dag meer als andere) erg moe, Bandenpijn(ene dag meer als andere) en af en toe ongi gevoel. Ik heb 3 testen met mijn man gedaan voor we het konden geloven. Echt wonderlijk! Onze gebeden zijn verhoord! Liefs