hoi hoi... sinds gistermiddzg heb ik last van 'krampen' alsof ik ongesteld ga worden... nu heb ik dit in de eerste 8weken ook gehad, maar dacht dat dat erbij hoorde... Nu ben ik 21wk zwanger en ben er nu niet meer zo zeker van.....Dekleine schopt nog steeds en is behoorlijk druk dus maak me niet zo veel zorgen maar het is wel lastig..is er iets tegen te doen en wat is het?? liefs...
Volgens mij is het het oprekken van je baarmoeder. Je kindje maakt een groeispurt en je baarmoeder moet mee gaan rekken. Een lekker warm bad of douche kan helpen om te ontspannen. Als je je zorgen maakt dan moet je gewoon de verloskundige bellen hoor, daar zijn ze voor!!
volgens mij zijn het gewoon krampen aan beide kanten van mn buik/zij, heb eigenlijk geen idee hoe harde buiken voelen (*schaam*)
Bij menstruatieachtige krampen zou ik altijd even de vk raadplegen. Bij mij bleken het namelijk weeen te zijn... Zeker als het ook doortrekt naar je onderrug/ benen...
Heb er ook regelmatig last van helaas. Ben daardoor gestopt met werken. Rusten is het enige dat een beetje helpt.
Ik heb het met ongeveer 25 weken gehad, dit waren mijn darmen die na een groeispuurt flink knel zaten en een nieuw plaatsje moesten creeren. Met 30 weken heb ik het ook gehad (alleen dan echt ongi-krampen in onderrug en onderbuik) en bij de eerst volgende VK-controle met 32 weken bleek ze ingedaald te zijn just incase je misschien ook straks met ongeveer 30 wkn het weer krijgt kan het dus ook dit het geval zijn.
Vlos komt vanmiddag langs.. heb toch even gebeld, voornamelijk omdat ik ineens bloed verloor...niet veel gelukkig... ze denkt dat het vroegtijdige weeen zijn, omdat de pijn komt en gaat... lekker op de bank blijven liggen totdat ze langskomt..
Goed dat je gebeld hebt! Zoiets moet je altijd even na laten kijken en niet meteen denken "oh dat hoort erbij" Het kunnen idd ween zijn! Heb ik ook gehad... Succes!
laat je ons straks nog weten hoe het met je is en wat het nu is wat je hebt? Ik ben wel benieuwd omdat ik er zelf sinds 2 dagen ook last van heb,erge krampen onder in mn buik alsof je hele hele baarmoeder samen krimpt, dit gebeurd dan een paar keer achter elkaar,nu is het weer even weg maar als ik wat ga doen komt het weer terug. Heb geen bloedverlies trouwens. Sterkte en ik hoop dat het niets ernstigs is!
nou vlos is geweest, ze maakt voor morgen een afspraak bij de gyn..het zijn waarschijnlijk geen weeen maar misschien een ontsteking o.i.d... afwachten dus.. pijn is inmiddels minder, maar nog steeds niet weg helaas.. tot de afspraak bij de gyn, bedrust, zoieso deze week niet werken, vanaf volgende week de helft gaan werken,, mag niet meer fulltime... er is waarschijnlijk niks met de baby, en dat wil ze (en ik ook natuurlijk) graag zo houden.. De kleine is ook weer lekker druk gelukkig, die heb ik vanavond niet gevoeld,,, het hartje klopt nog steeds gelukkig...