Hmm. Daar heb ik dus last van. Veel harde buiken. (hele dag door) nu 2 nachten voorweëen gehad. (iid het ongesteldheidsgevoel, lijkt niet op darmkramp) al ruim een week ongelooflijke nesteldrang. en het kindje ligt ingedaald. Nu vroeg ik me af. kan bovenstaande ook betekenen dat het kindje eerder komt? In mijn omgeving krijg ik nl. steeds die opmerking, terwijl ik zelf zoiets heb van ach.. ik zal wel gewoon tot 42 weken door lopen.
tis nu nog een beetje vroeg om te bevallen. ik hoop dat je kleintje nog een tijdje blijft zitten hoor. ik weet niet of je met die klachten eerder bevalt. is per persoon verschillend denk ik. misschien heb je een gevoelige baarmoeder.
Ik heb ook lange tijd last gehad van voorweeen,etc.. Maar ik heb tot 42 weken precies met een dikke buik gelopen,om tenslotte via een keizersnede een gezonde dochter op de wereld te zetten! Groetjes,Alida
Je symptomen zeggen niet veel over de duur van je zwangerschap. De één loopt al 8 weken met dit soort symptomen en een ander bevalt zonder enige aanleiding met zevenendertig weken.
Ik heb hetzelfde, al een heel aantal weken en ik loop nog steeds rond: morgen 41 weken, dus voor mij zegt het niks helaas....
Bij mij was dit wel zo.. met 37 weken bevallen.. Maar ja, wie zegt het hè? Ik heb achteraf niet zo iets van: dit was een teken of dat was een teken..