Ik word er knettergek van!! Elk uur moet ik wel naar de wc, het voelt alsof ik op klappen sta en wat plas ik? Nog geen deciliter. Bah.
Ja hier nog een! Ben ik net geweest voel ik alweer aandrang terwijl ik weet dat mijn blaas onmogelijk vol kan zijn. Ach ik ben het gewend.. Was al een blaaspatient met continue blaasontstekingen dus van aandrang ben ik niet vreemd. Vind het snachts wel vervelend!
ik heb het ook, ik drink best veel, toch wel zo een drie liter op een dag minimaal. en ga best vaak plassen, of nou ja vaak.. er komt ook weinig uit en tis best donker?!
Herkenbaar. Vooral die kleine beetjes plassen. Weet dat ook nog wel van mn 1e zwschap. En 's nachts hoef ik er maar 2 of 3x uit en dan word ik wakker met een harde buik omdat ik 's ochtends ook nog een paar milliliter moet plassen.
jep hier ook, elk uur en 8 van de 10 keer zijn het maar 3 druppels, terwijl je zeeeeeeer dringend moest
hier ook hoor, hoort er allemaal bij. je krijgt alleen wel de tip om voldoende te blijven drinken. niet denken ik drink minder misschien hoef ik dan ook minder vaak. werk niet. en misschien een beetje onsmakelijk idee maar wij hebben tijdens alle zwangerschappen in verschillende huizen gewoond. nergens had ik een wc boven, dus ik had maar gewoon een emmer naast het bed staan. verdomde het met BI elke keer de trap op en af te gaan. nu is het een maatbeker in de douche maar als het straks iets verder is komt die emmer gewoon weer in de slaapkamer te staan
Bij mij begint het nu (pas) te komen bij 18 wkn... vaker plassen en ook snachts 1x eruit (normaal nooit)