Nu al bekkenklachten? :|

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sterre01, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik ben sowieso geen voorstander van kraken, ja als iets echt vast zit en dan inderdaad door manueel therapeut laten doen. (zelf na auto ongeluk nodig gehad) Beter pas je je houding aan en train je je stabiliteit en mobiliteit met oefeningen zodat er niet gekraakt hoeft te worden.

Vaak zijn er in de wetenschap tegengestelde technieken en toepassingen te vinden en moet je op zoek naar wat jij prettig vind.

Persoonlijk zou ik kleine stabiliserende oefeningen adviseren en advies in houding geven. Hoe zit je thuis, op je werk, in de auto. Ik heb bewust voor mensen dieck gekozen omdat zij meer naar het totaal plaatje kijkt en zich niet kapot focust op het probleem gebied. Goed staan en zitten begint al bij je voeten.

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik heb de mijne gevonden op Bekkentherapie.nl - Therapie daar kun je zoeken op postcode. Het zijn therapeuten die werken volgens de methode van Cecile Röst. Heeft mij heel erg geholpen, nog steeds! Eerst naar een gewone fysio geweest, maar die kon niet heel veel doen..

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik loop bij de gyn in het ziekenhuis en als het goed is blijf ik daar ook ivm met eerdere zwangerschapsvergiftiging. Ik weet pas sinds kort dat ik hypermobiel ben, ik heb fibromyalgie & had veel last van spieren. Na mn eerste zwangerschap bleef ik nog lang pijn houden in mn onderrug en bekken. Maar omdat het nu al zo vroeg begint wil ik er toch wel wat aan doen, ik doe werk waarbij ik veel loop&beweeg en zou het graag dit keer wel tot 34 weken volhouden.. Als het kan.
    Ik ga morgen in de buurt gelijk op zoek naar een goede, de vorige had ik echt een naar gevoel aan overgehouden.. Blehh

Deel Deze Pagina