nu al bekkenpijn?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vallie87, 13 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hoii
    ik ben nu ruim 8 weken zwanger.. en sinds een paar dagen weer erg last van me stuitje (komt door vorige bevalling, staat een beetje scheef) en het straalt weer uit naar me bil aan een kant waardoor ik dan heel moeilijk loop en het echt pijn doet! als ik tijdje gerust heb is het weer aardig weg...
    het is voornamelijk als het einde werkdag is (heb best fysiek werk) en na een middagje in de stad slenteren ofzo... ik vind het alleen zo vroeg in de zwangerschap al! bij de eerste had ik dit veel later.... kan dit nu al bekkenpijn zijn?!

2. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Het kan helaas echt! Ik had het bij de 2e meteen al in de week van de positieve test. Nu bijna 12 wkn en nergens last van.
    Ik zou als ik jou was meteen aan de bel trekken bij een goede fysio!

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Balen...toch maar weer keer langs de osteopaat! die probeert hem steeds weer recht te zetten:(

4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Aiiii... ja dit kan inderdaad. Hier ook vanaf week 9 al. Sterkte ermee!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja helaas wel.. :(

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.487
    113
    Ja hier ook vanaf 9 weken al, met 11 weken de fysio maar weer gebeld.
    Bij de eerste had ik het ook al rond de 13 weken denk ik, misschien zelfs wel eerder, maar dacht dat het erbij hoorde. Maar ook vanaf 16 weken fysio gehad.

7. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ja hoor, kan je soms heel vroeg in de zwangerschap al last van hebben!

8. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Dit kan zeker. Bij de eerste geen bekkenpijn maar de tweede zwangerschap direct vanaf het begin. Met 14 weken kon ik niet meer zitten en kwam de fysio met de diagnose. Tussen de 2 zwangerschappen had ik vaker rugpijn maar dacht dat het kwam door tillen etc. Echter bleek dit lage rugpijn al die tijd al bekkenpijn te zijn (want plek die pijn doet is heiligbeen) wat hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt is door mijn eerste bevalling. zoek zo snel mogelijk contact met een fysio en wees eerlijk over je klachten en doe echt rustig aan. Ik heb vaak mijn klachten minder gemaakt want wilde niet minder gaan werken of met krukken moeten gaan lopen en heb dus veel doorgedaan met als gevolg dat mijn herstel nog lang niet klaar is. Van de week kon ik zelfs bijna weer niet lopen (nu bijna 4 maanden na de bevalling).

Deel Deze Pagina