nu al buik!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door matsje, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dames, ik vind het heel leuk om te horen dat jullie buikje al zo vroeg begint te groeien... Ik zou het NOG leuker vinden MET fotootje :p

2. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik kreeg ook al een klein zichtbaar buikje met 10 weken hoor.. En hij begint heel langzaam nu verder te groeien.. Probeer hem nu ook zo goed mogelijk te accentueren ;)

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik groeide vroeg, maar wel geleidelijk (denk stiekem dat ik mede daardoor geen striae heb gekregen). We moesten wel heel vroeg al aan iedereen dat ik zwanger was, anders had iedereen het gewoon al kunnen zien, hahhaa!
    Had met 10 weken al echt een zwangere buik en bij 15 weken dachten sommige mensen dat ik al wel bijna uitgerekend zou zijn...? :)
    Zal vanav thuis ff paar fotootjes zoeken ;)

4. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Hier ook darmen XXL die de show stelen ;)

En ben pas 7 weken :(

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
  6. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik ben nu bijna 18 weken en bij mij is amper wat te zien.
    Het is voor iedereen heel verschillend, maar hoop wel dat er snel iets begint te groeien want het maakt je soms best onzeker!

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

hier ook nu al buikje te zien! vanaf 6/7 weken al...

heb nog geen fotos gemaakt

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Leuk hoor dames!

Mijn buikje bij precies 10 weken (dikke week geleden dus)

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ook al een buikje. Op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben en morgen ben ik weer na 4 weken vakantie dus ik ben in de twijfel of ik het nu al moet zeggen. Mijn buik(je) kan je ook niet missen, hihihi.. Dus verstoppen gaat niet lukken.

10. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Ja, dan word het best lastig om het nog een poosje geheim te houden!
    Ik zag het bij mezelf ook haast gelijk toen ik het wist, dit is bij 5 weken en 4 dagen

11. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik merkte vooral aan mijn kleding zo rond week 7/8 dat mijn buik dikker werd. Ben toen maar min of meer 'overgestapt' op zwarte leggings en wijdvallende tuniekjes etc. omdat ik nog niet echt zin had in zwangerschapskleding. Maar dat zit er wel aan te komen binnenkort, haha!

Ik denk dat het ook wel heeft te maken met hoe je bent gebouwd? Mijn heupen zijn ook wel wat breder, maar ben verder vrij normaal geproportioneerd, niet slank en niet dik. Het is dus niet zo dat anderen het al echt opvalt (al zeiden sommigen nadat ik het verteld had wel dat ze dachten dat ik misschien wat was aangekomen...lol :)) maar er zit beslist al een buikje. :)

12. baby wens

baby wens Lid

29 jun 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook een hele buik. Ik ben bang dat ik straks commentaar krijg van de mensen uit de omgeving. Dat kan nog niet zo dik zijn b.v

13. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Bij mij zag ik het ook al vroeg, maar anderen nog niet. Komt waarschijnlijk omdat ik lekker stevig ben :), maat 44 ongeveer. Dan valt een iets boller buikje minder op dan als je een hele platte buik van jezelf hebt.
    Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste, dus meestal zal het anderen wel minder snel opvallen hoor.

14. emje

emje Niet meer actief

ik ben vandaag 8 weekjes. en kan het ook niet meer verbergen.

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, ik had nog beloofd te laten zien hoe snel mijn buik groeide :)

Dit was met 5 weken (dus nog niets te zien)

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En dit met 11 weken

17. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    En dit met 19 weken
    (de rest zal ik jullie besparen, hahaha)

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi dames,

nou ik ben vandaag 7 weken en moet nu al andere broeken gaan kopen:$ ik pas niet 1 broek meer. ik weet dat het nu nog is van mijn darmen enzo, maar ja dan pas ik nog steeds mijn broeken niet meer hahaha. ik ga dan ook vanmiddag de stad in om een nieuwe broek te kopen, alvast maar een zwangerschapsbroek, want als ik nu een maat groter ga kopen pas ik daar over een paar weken ook al niet meer in dus dat vind ik niet echt opschieten haha

19. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    jesje heb ik ook hoor! gister mijn eerste zwangerschapsbroek ingeslagen! van mn moeder gekregen ;) ik moest wel want mijn spijkerbroeken pas ik gewoon echt niet meer...en kon het wel met en elastiekje bij de knoop doen maar dat zit gewoon voor geen meter!
    Ik heb trouwens nog niet zo n zwangerschapsbroek die helemaal over je buik gaat maar zo 1 die onder je buik val zeg maar..en die zit goed..zo 1 die over je buik heen gaat daar wacht ik nog wel ff mee..want ik weet gewoon nog niet welke maat ik moet nemen...als ik 38 neem zit die nu al vrij strak en pas ik hem volgende maand niet meer heb ik het idee...vooral bij de heupen zit die net goed..en maat 40 zit weer om de buik wat te ruim..hoewel die van h&m maar 40 weer vrij strak zitten...dus ik kom er gewoon nog niet uit ;) heb nu een cargo broek van espritt gekocht..en die zit goed! kan je nog in maat verstellen ook..verder draag ik trainingsbroeken..maarja vind ik ook niet leuk om altijd maar te dragen...

20. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ohoh.. Ik word wel heel erg nerveus van deze verhalen. Ik ga binnenkort trouwen, en dan ben ik 12/13 weken... Ik ging ervan uit dat dat voor mijn - nauwsluitende - trouwjurk geen probleem zou zijn! Maar als ik jullie zo hoor dus wel??? STRESS!!!

Deel Deze Pagina