nu al buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door st3phanieej, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    hoii hoii
    ik had een vraagje ben nu 9weken woensdag 10 weken
    en heb egt al n buikkii krijg me jas bijna nii dicht meer alles gaat strak zitten kan dit al?

op me werk zeggen ze van zooo je hebt eg al n buikiii t word n tweeling,,,

2. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    dat kan hoor ik draag nu bijna 5 weken al zwangerschaps kleding,
    het viel voor mij niet meer te verberen dus veel mensen wisten het al heel vroeg,
    maar bij ons was het voor veel mensen duidelijk want wij deden een ICSI behandeling

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik liep ook al met 8 weken in positiekleding. Je lichaam is zich vast aan het voorbereiden voor de groeiende baarmoeder, darmen gaan aan de kant enzo ;) Geniet er maar van!

4. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    oke dan ja hoorde vandaag dus ook da mn vriend zn vader een tweeling is en bij mn ouders ook een familie lid dus dalijk krijgk opeens een tweeling ofzo haha

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat kan natuurlijk altijd maar dat kan je nooit zien aan de buitenkant ;)

Ps. je moet even je onderschrift aanpassen want je banner klopt niet en de lay-out wordt er ook niet beter op :)

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Je bedoelt dat je echt al een buikje krijgt, je je jas bijna niet meer dicht krijgt en dat ze op je werk zeggen dat je vast een tweeling krijgt? ;)

Dat zegt helemaal niets in dit stadium. Mensen riepen met 40 weken tegen mij dat ik een tweeling zou krijgen, terwijl ik echt al drie echo's had gehad die heel erg het tegendeel bewezen! Het had me wel leuk geleken, tweelingen komen bij mijn moeder in de familie wel voor.

7. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Mijn broeken zaten met5 weken als strak. Vond het eigenlijk vroeg om met posi.kleding te lopen,maar met 6 weken ben ik het toch gaan doen, Zit gewoon veel lekkerder . Wijd shirt erover en verder heeft nog niemand iets gezien,nog ff zo houden tot de echo, zodat we weten dat het goed zit. Liefs Carolina

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bij Kyra droeg ik met 9 weken zwangerschapskleding.

Nu ga ik het ook dragen, gewone broeken zitten gewoon niet lekker meer.
    Moet zeggen dat het nu bij de 2e wel extra hard groeit zeg...

9. st3phanieej

st3phanieej Actief lid

22 aug 2008
    169
    0
    0
    okee nou ben benieuwd:)
    hoop gewoon 1tjee:)
    heb nii aankomende maar die week erna me 1ste echo spannend:D

10. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Ik heb ook al sinds twee weken een elastiekje gemaakt aan de knoop van mijn spijkerbroek. Benen gaan goed maar rond de taille sluiten mijn broeken helaas niet meer!

Ben nu toch langzaam op zoek naar positiekleding en draag heel veel jurkjes met leggings en lange laarzen eronder, dat zit heerlijk los rond je lijf!

Gewoon doen dus!

11. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Oh gelukkig,

Meer mensen die hier last van hebben. Ik kreeg ook met 9 weken al mijn gewone kleding moeilijk aan. Draag nu echt al heel stiekem af en toe zo'n lekkere positiebroek. Heerlijk! Ik ben aardig wat aangekomen omdat ik gestopt ben met roken, dus die extra kilo's werkten ook niet echt mee!

12. LongingToBe

2 nov 2008
    34
    0
    0
    Barendrecht
    Ook ik heb mijn eerste zwangerschapsbroek al gekocht. Mijn gewone broeken zaten precies pas voordat ik zwanger was en had nu telkens een irritante pijn in mijn onderbuik. mijn onderbuik begint ook al zichtbaar op te zetten. Maar deze nieuwe broek zit heerlijk. Niemand die het ziet en genoeg ruimte, waardoor ik nu ook geen pijn meer heb :)

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ik loop al sinds 4,5 week met mijn knopen open en heb de randen van al mijn panty's en maillots geknipt en draag er een onderbroek overheen om ze omhoog te houden! Ben van mezelf heel plat op mijn buik en heb ook nog een de ziekte van Crohn, weet wel dat het mijn baarmoeder nog niet is, maar mijn darmen worden alle kanten op gedrukt!

14. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    hier ook eentje die het moeilijker heeft om te verstoppen :)
    maar, ik krijg mn broeken nog net dicht
    's avonds is het wel een opluchting als ik mijn joggingbroek kan aantrekken :)

groetjes
    x

Deel Deze Pagina