De laatste loodjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by Foxter, Dec 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

En ineens vind ik het zwaar!
    Ik heb erg veel last van vocht, zere handen en voeten dus :( En mn hoofd is helemaal opgeblazen :(
    Ik ben er helemaal klaar mee, van mij mag ze er nu wel uitkomen! Maar dalijk duurt het nog 5 weken....
    Hebben meer meiden dit? Ineens klaar ermee?

Groetjes Marijke

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ja! Sinds van de week ben ik er ook helemaal klaar mee!
    Vocht in mijn hele lijf, super benauwd hebben, onwijs moe zijn...
    Yak!

3. hittepetitje

May 12, 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ha meiden,

HIer nog een, zo ontzettend uitgeput terwijl je alleen een afwasje doet bij wijze van spreken.
    Maandag toch even mijn hb laten nakijken,want dit is echt niet grappig. En helemaal niks kunnnen hebben van de rest van de kinderen,best zielig ....
    Gelukkig zijn we niet alleen! We'll survive!

4. Sammiej20

Sammiej20 Actief lid

Jan 8, 2008
    101
    0
    0
    hier nog iemand die het eigenlijk stiekum wel een beetje gehad heeft.. Mijn humeur word er niet vrolijker op ondanks dat het nu een spannende tijd is.. Maarja nog even doorzetten en dan kunnen me mannetje en ik eindelijk genieten van ons meisje!

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik heb het al weken gehad denk dat het komt doordat ik met 33 weken ben opgenomen omdat hij wilde komen en ik al sinds 33 weken plat moet liggen
    en veel pijn heb in bekken en rug ben ook net een opgeblazen kikker hou ineens veel vocht vast in enkels en gezicht enzo
    maar ik hoef nog minimaal 9 en maximaal 11 dagen tot ons kleintje er zal zijn. dus ik kan aftellen de preciese datum hoor ik vanaf 11 dec. dat voordeel heb ik dan weer

succes dames we komen er wel doorheen toch

6. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh meiden succes! En lekker klagen hoor, soms werkt dat gewoon nog het lekkerste hahaha

7. astra

astra Lid

May 22, 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    pff ben het ook meer dan zat heb vanacht bijna niet geslapen was uit mijn bed om half vijf vanmorgen ben om vijf uur maar terug naar bed gegaan zonder echt nog te kunnen slapen alles doet pijn voor mij is het ook genoeg geweest maarja we moeten toch wachten tot hij zin heeft om te komen dus nog ff op de tandjes bijten

groetjes

8. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

Mar 23, 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    Ik voel me ook zo elendig en wil ook niet meer! haha wat een ramp he dat zwanger zijn.

Nog ff vol houden meiden !

9. guusje11

guusje11 Actief lid

May 2, 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ben het ook zat en moet toch nog even :rolleyes:
    moet ook sinds 2 weken platte rust nemen in de namiddag.
    mag alleen nog licht huishoudelijk werk doen en dan in de namiddag naar bed.
    makkelijk gezegt hoor.
    kom er niet toe om in bed te gaan liggen. :(

maar ik moet , wat nu :(:

10. Bellabella

Bellabella Fanatiek lid

Jun 12, 2008
    1,082
    1
    0
    Gooi
    Vanaf vandaag mag ze wat mij betreft komen!
    Ik heb vannacht ook geen oog dicht gedaan en ben dus nu zo duf als een kanarie. Maar ik wil echt niet slapen overdag want anders slaap ik aankomende nacht weer niet... :x
    Ik ben ook, als ik lig, enorm benauwd, hebben meerdere vrouwen hier last van op het einde?
    En natuurlijk ben ik aan het piekeren over hoe de bevalling zal gaan en of ik het allemaal ga trekken die pijn! :confused: Ben best een beetje zenuwachtig namelijk!

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Weet je waar ik ook zo van baal, ik ben een paar keer naar geworden van op mn rug liggen, blijkbaar knelt er dan een of andere ader af ofzo. Dus nu durf ik niet meer op mn rug te liggen.. De hele nacht draai ik van de ene zij naar de andere, maar mn heupen (die waar ik dan op lig) doet hardstikke zeer. Blehhhhh! Ik ben het zat, en dalijk moet ik nog 4,5 week!

Share This Page