Wie heeft dat ook, ben pas 5 weken.. maar ik kan gewoon niet stil zitten.. ! wou dat de tijd een beetje sneller ging! echt vreselijk
Haha ken ik ook. Gelukkig ben ik nu al wat verder en mag iedereen het weten. Maar ik von het beide keren erg lastig om die eerste paar weken door te komen. Succes ermee!
jáááááááá hier nog eentje!! heb het gevoel alsof ik al 12weken zwanger ben pffffff maandag de eerste echo en mvm komt langs!!
hier valt het dit keer gelukkig mee. Bij mijn eerste had ik daar ook flink last van. Nu kan ik alleen niet wachten op de 20 weken echo om zeker te weten dat alles goed gaat.. verder mag het van mij wel sloompjes gaan.
Dat had ik ook, ik telde elke dag. En na 20 weken ging de tijd steeds sneller! Voor ik het wist was ze geboren.
Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht.. ik denk dat ik een gender test ga kopen.. kost alleen wel wat, maar ja, zwanger ben je ook niet altijd
ja ik was er ook aan het denken om die test te kopen, maar denk als ik het mijn man vertelt dat hij me voor gek verklaard!! hahahahha vind het ook zo spannend!! mijn man en schoonmoeder zijn er van overtuigd dat we weer een zoon krijgen! en ik en mijn moeder denken een meid (en ik hoop het stiekem zóóóóó erg!!!)
ik zelf ben ervan overtuigd dat ik een meisje krijg, heb precies dezelfde kwaaltjes als toen k van mn eerste meid in verwachting was, wil alleen maar zoetigheid, helemaal niet misselijk, borsten niet zo gespannen, lekker fit. toen k daarna weer in verwachting raakte, had ik alles precies tegenover gesteld. wilde alleen maar hartig, patat enzo. en misselijk, borsten super gespannen al super vroeg, was moe.. maar dat ging helaas niet goed ... ik hoop wel echt op een jongen, maar denk het niet! zou ik nu indd weer een dochter krijgen, dan volgende x misschien een zoon
Hmmmm bij mij komt er waarschijnlijk geen volgende keer!! mijn man wilde eigenlijk al maar 1 kind!! uiteindelijk toch besloten voor een 2de te gaan na aandrang van mijn kant hahahahaha
nu gaat het langzaam, maar voor je weet ben je 12 week voorbij en voor je het weet heb je de kleine al
mij gaat het ook allemaal veel te langzaam! en lig nu ook al een paar dagen ziek op bed dus schiet niet op hahaha. beetje internetten maar ondertussen ook al alles gelezen hahaha over een weekje de eerste echo...jeej kijk er echt naar uit!
hahah nu lijkt het nog langzaam, maar als je je buikje voelt groeien, de kleine voelt schoppen, slaan en bewegen en je dan 'opeens' je kleintje in je handen hebt denk je o wat vliegt de tijd....
indd.. van de eerste echo (met 5 weken) tot nu.. is razendsnel gegaan.. uiteindelijk hoor! Want op het moment zelf.. ik werd er neit goed van van dat wachten!
Ik vond week 4 tot en met week 10 echt zooooo lang duren. En vanaf week 10 vind ik het ineens zoveel sneller gaan. Maar het is ook fijn dat je dan al goede echo's hebt gehad, het hartje hebt gehoord en iedereen het mag weten. Ik was voor die tijd ook zo bang en onzeker waardoor de tijd ook nog eens heeeel langzaam ging denk ik. Nu wil ik gewoon weten of het een jongen of meisje is en dan lekker gericht gaan shoppen.