Hoi hoi Even van me afschrijven. Ik was 4 dagen overtijd maar teste negatief. Zo dag last gehad van diarree maar sinds daarna tot nu nog steeds last van obstipatie heb wel drang maar het lukt niet. Gister was roze afscheiding gehad vandaag nog steeds maar een keer met wat rood erdoor. Daarna weer nergens last van weer roze met soms donker rood/bruin. Normaal als m'n ongi doorzet moet ik gelijk 2 maandverbandjes in zo er dat ik het ben en nu hoef ik nog steeds niks in omdat het af en toe alleen met afvegen is (sorry voor de details) Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden ik ben er al vanuit gegaan dat het een verloren ronde is en dat we voor ronde 5 gaan maar aan de andere kant heb ik soms nog hoop ook al weet ik dat ik het maar beter niet kan doen. Zit er iemand in hetzelfde schuitje?
ik ben ook al een aantal dagen overtijd. heb zondagochtend een test gedaan met een hele vage uitslag. smiddags nog een kv test gedaan met negatief. vanmorgen een kv test en een cb test beide negatief. ben nog steeds niet ongi geworden. ik heb niks met afvegen, geen bloed of iets wat er ook maar op lijkt. wel heb ik allemaal vage klachten, idd ook diarree afgewisseld met obstipatie. dus ja ik zit wel een beetje in hetzelfde schuitje...
Naomi, het kan best zijn dat je aan het ontpillen bent hoor meid! Na het stoppen met de pil en mijn eerste ontrekkingsbloeding duurde het 71 dagen voordat ik weer ongi werd! Ik had ook allemaal klachten die konden duiden op een zwangerschap, maar nee hoor, het hoorde bij het ontpillen. Nu 6 maanden later heb ik er soms nog last van... Het zou natuurlijk mooi zijn als je nu al in verwachting bent, maar de pil doet een hoop met je!:x Succes!
Een pil doet idd heel veel met je... ik ben ook echt heel lang aan het ontpillen geweest. En elke ronde dacht ik.... ik ben vast zwanger, ik heb zoveel klachtjes! En steeds hield mn lichaam me voor de gek...
Hier nog een die het herkent! Ook al deden we het veilig, je weet maar nooit. Mn lichaam heeft me zo voor de gek gehouden. Heeft uiteindelijk bijna 2 en een halve maand geduurd voordat ik ongi werd. Hoop dat deze maand de regelmaat er al een beetje inkomt!