Hoi meiden, Ik vroeg me af bij hoeveel weken zagen jullie een buikje ? Mijn lichaamsbouw is heel small van boven en totaal geen buik of bolletje te bekenen, Nu ben ik 8 weken zwanger en ik kan met moeite mijn buikje nog maar strak houden. Ik laat het dus lekker gaan en heb echt al een klein buikje, misschien wat snel ik weet het niet of misschien toch mijn liachaamsbouw, En in de avonden is het helemaal opgezet ook door mijn darmen ( ik heb ziekte van crohn ) Xx
Bij de eerste was ik superdik van mezelf (zo'n 140 kilo) dus nooit echt zichtbaar geweest. Bij de tweede was het wel zichtbaar vanaf een week of 20. Maar ook zo'n 60 kilo lichter dan bij de eerste zwangerschap
Hier veel overgewicht, nu nog niets zichtbaar. Bij mn slanke vriendin vanaf een week of 18 een ribbeltje 'vet'. Andere vriendin, normaal postuur,vanaf een week of 12 een buikje...
heb slank postuur en nu al flink (opgezette darmen)buikje, moet echt verhullende kleding aan anders ziet iedereen het al en dat wil ik niet, thuis loop ik lekker in slobberkleding en dan is het echt zichtbaar!
bij zoon was ik net 100+ en droeg ik rondom dus heeft het heel lang geduurd voor er iets zichbaar was denk pas dat ik rond de 25weken echt een zwangerbuikje had nu ben ik weer net 100+ en deze keer heb ik van af 12 weken al echt een zwanger buikje. Deze keer draag ik alles voor en heb ik nu al een echte toeter en komen de opmerkingen van jij hoeft vast niet lang meer al een dikke week terwijl ik nog niet eens op de helft zit
Ik ben vrij slank en kon met 8 weken mijn werkkleding nauwelijks meer aan en eigenlijk zaten mijn spijkerbroeken ook al niet meer lekker. Ik had echt een darmen buikje volgens mij . Nu met 34 weken begint mijn buik ook echt groot te worden.
Ik draag vanaf een week of 9, 10 al positiebroeken omdat mijn gewone broeken echt niet meer lekker zaten. Met 11 weken heb ik het op mijn werk verteld, omdat ik eventuele roddels voor wilde zijn. Toen begon je het ook aan de buitenkant te zien.
Ben bijna 11 weken en echt al een buikje (over borsten niet gesproken.) Draag al positiebroeken eigen broeken passen niet meer.
Dit is mijn eerste zwangerschap, maar met 9 weken had ik al een zwangerschapsbuikje. Droeg tot een week of 14 wel mijn eigen broeken nog, maar die gingen met 9 weken echt niet meer dicht
Zo te lezen ben ik niet de enige of gek aan het worden hihih !!! Blij dat ik niet de enige ben, wat leuk allemaal
Ik had met 9 weken echt een darmenbuikje.. sinds 11/12 weken draag ik positiebroeken.. heb een gemiddeld postuur.
Ik draag echt recht naar voren, bij een week of 17 zag je een klein bolletje, vanaf 20 weken kunnen vreemden er ook echt niet meer omheen en heb ik ineens een groeispurt.
Bij ruim 7 weken kreeg ik mijn broeken niet meer dicht en was mijn buik door de darmen erg bol. Bij 10 weken zag je heel duidelijk een zwanger bolletje. Heb vandaag ook maar eens echte positie kleding gekocht
Met 11 weken ging ik zwangerschapsbroeken dragen. Nu met 15 weken vragen mensen me of ik zwanger ben, dus denk dat het nu pas echt op gaat vallen. Al blijf ik die vragen pijnlijk vinden, toen ik wat forser was werd die vraag me regelmatig gesteld, terwijl ik helemaal niet zwanger was, dus ben daar een beetje allergisch voor. Zelf zag ik met 12 weken een klein buikje.
Klinkt bekend had met 8/9 weken positiekleding althans broek. Echt darmenbolletje. Was start 85 kilo bij 1.83 maar wel plat van buik. Er waren 2 collegas die het wisten vanaf de positieve test toen ik stiekem mijn werkshirt omhoog deed met 8 weken schrokken ze allebei. Uiteindelijk met 11 weken wereldkundig gemaakt. Heb toen heel wat leuke WOW reacties gehad Hihi
Vanaf 7 weken was het hier al best duidelijk te zien (figuur grasspriet). Ookal waren het mijn darmen, het viel gewoon erg op dat ik een buikje had, zo erg dat een collega zich niet meer kon inhouden en het me met net geen 8 weken gevraagd heeft. En dat deed ze dus niet zonder reden en vanaf toen groeit mijn buik geleidelijk aan, inmiddels is het wel echt een baby-buikje.