word ineens heel bang..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Missmaria, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    dag zwangere dames..

ik ben er ook sinds maandag achter dat ik zwanger ben :p :) ..
    ik weet dus nog niet precies hoe lang ik ben, vandaar dat ik 5 juni al mn eerste echo heb om te kijken hoever ik precies ben.. want ik ben waarschijnlijk gewoon ongiie geworden tijdens mn zwangerschap.

maar nu ineens word ik zo angstig.. denk aan de echo en ben bang voor slecht nieuws..

en ik ben zoooo blij dat iedereen het al weet.. pff jeetje voel me heel onzeker nu..

is dat raar?

liiefs

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee hoor, is niet raar. Maar heb je een reden om nu extra bezorgd te zijn of denk je dat het een 'gezonde portie' onzekerheid is? Ik kan je wel gaan overladen met feiten en uitspraken als 'het gaat meestal goed blabla' ,aar daar heb je niks aan helaas. Je zult gewoon af moeten wachten en proberen rustig te blijven. Makkelijker gezegd dan gedaan, i know!

Oh ennuh, gefeliciteerd he!

3. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Gefeliciteerd!
    Wat fijn dat je dan in ieder geval wel al zo snel een echo krijgt! Kan me je onzekerheid goed voorstellen... Sterkte met afwachten!

4. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Iedereen is wel onzeker bij de eerste echo.
    Is normaal hoor ;)

En gefeliciteerd! :D

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik was ook bang voor de eerste echo, ik dacht 'dalijk zit er niks"! Maar er was duidelijk een kloppend hartje te zien :D
    Dinsdag moet ik weer voor een echo, en ben er nu ook weer een beetje zenuwachtig voor, nu denk ik steeds "dalijk klopt er geen hartje meer".. zucht, ik word soms echt moe van mezelf!

6. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    had ik ook!
    Ik dacht mischein ben ik wel helmaal niet zwanger en is er niks te zien op de echo.
    Maar bij ons ook een klopend hartje

7. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    ik heb 3 juni de eerste echo en zit er nu ook al over in of alles wel goed zal zijn, hoort er denk ik bij.

groetjes sjolie

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier nog zo een hoor 3 jun heb ik pas de eerste afspraak bij de vk.ik heb nu al buikpijn van de zenuwen puur van de wat als vragen.

9. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    ik pas aan het einde van juni en dan doen ze niet meteen bij ons een echo maar pas bij 12 wkn, ik ben nu al zenuwachtig

10. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik denk dat iedere zwangere vrouw die onzekerheid wel heeft. Het is ook zo lastig omdat je nog niks voelt en meestal ook nog niks ziet.
    het kan net zo goed een griepje zijn, waardoor je je niet lekker voelt. Toch?
    Ook al weet je wel beter, ergens blijft er zo'n klein stemmetje in je achterhoofd zeggen dat je misschien helemaal niet zwanger bent en dan is het erg prettig om bevestiging te krijgen door middel van een echo.

11. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    bedankt voor jullie gerustellingen..

echt heel spannend.. nog 5 dagen en dan kijken of we ons kleine baby'tje al kunnen horen en zien :)

liiefs

Deel Deze Pagina