Druk in mijn onderbuik tijdens plassen

Discussion in 'Zwanger worden' started by doll, Dec 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doll

doll Lid

Nov 17, 2008
    25
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Even een vraagje: Ik heb sinds 2 dagen enorme druk bij het plassen. Het lijkt net alsof ik ook de hele tijd moet plassen. Is er iemand die dit herkend? Of zou het een soort blaasontsteking kunnen zijn? Dit weet ik ook niet hoe dit voelt. Dus wanneer iemand dit herkend, laar even wat van je horen.

Alvast enorm bedankt.

Doll

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Druk/pijn bij het plassen herken ik aan een urineweginfectie. Heb je het ook als je eigenlijk te lang wacht met plassen?

Ik zie dat je over 9 dagen kan testen dus je hebt je ei al gehad... weet je dat zeker (temp, ovu testen, gevoeld) anders kan het mss toch je ei zijn, dat ie nog niet geweest is.

suc6 meid.

Ps. als je het niet vertrouwd, breng dan even je urine naar de ass van je ha, kunnen ze gelijk uitsluitsel geven

3. doll

doll Lid

Nov 17, 2008
    25
    0
    0
    Hallo,

Ik merk dat de druk bij het plassen nu wel wat minder wordt. En of het mijn ei is geweest? Ik heb geen idee ben net 2 maanden bezig dus ontdek nog dagelijks nieuwe dingen in mijn lichaam. Dus kan nog niet echt merken wat wat is.

Ik wacht nog wel even af.

Bedankt in elk geval.

Doll

4. ster79

ster79 Actief lid

Oct 13, 2008
    398
    0
    0
    Hoi Doll,
    Klinkt inderdaad wel als een blaasontsteking. Als nog wil wachten met urine wegbrengen kun je in de tussentijd proberen zoveel mogelijk te drinken en het zo misschien vanzelf weer over te laten gaan. Heeft bij mij in het verleden wel geholpen. Vooral cranberriesap is aan te bevelen, of een mixsapje waar cranberries inzitten.

Succes!

Share This Page