Ja het is een naam wat je bijna niet hoort dus ik vind het wel leuk als je een apparte naam heb voor je kind
Ook wij zijn nog niet zwanger , maar de namen hebben we al. De meisjesnaam was geen probleem, daar waren we het al snel over eens. Maar de jongensnaam hebben we het langer over gedaan ik vindt Tristen echt een stoere jongens naam maar ook mijn man lief houd het liever bij simpel. Dus de jongensnaam heb ik maar een beetje water bij de wijn gedaan.
vanmiddag het 10.000 moderne en klassieke voornamen boek gekocht elke keer als we er een leuke naam in zien schrijven we het op...
Wij hebben ook een idee: je koopt 2 namenboekjes, en allebei markeer je de leukste, dan moet er wel minstens 1 zijn die overeenkomt toch?!
Wij zijn ook nog niet zwanger, maar hadden vorig jaar al namen! Terwijl ik begin sep ben gestopt. En van de meisjes naam zijn we nu zo goed als afgeweken, maar de jongens naam is er nog steeds. Mn vriend is italiaans, dus wil iets in die richting met een naam. Jongentje Kyano of Romano Meisje Kijana of Yona
Ik ben zelf half italiaans en ik vind daarom keano ook een mooie naam en zou idd ook die naam nemen als ik ooit een jongen zou krijgen.Maar ik heet zelf angilla lucia magdalena en dan zou ik zelf een meisje lena willen geven omdat ik erg van traditie hou en dus als het een meisje word als laatste letter een a en een jongen een o.Dat hebben we in onze hele fam zo dus waarom zou ik het verbreken
Als je het niet leuk zou vinden, bijvoorbeeld. Of je man niet... Maar als dat niet het geval is, zou ik het ook niet weten Ik ben ook wel van tradities.
Ik vind het wel leuk maar om een leuke naam te vinden met als laatste letter een a of een o is ook moeilijk.Ik heb tot nu toe jayda en keano maar ik kan ook verder niks verzinnen
Ik vind juist dat tradities er zijn om te verbreken, haha! Mijn man is een stuk traditioneler dan ik dus dat wil wel eens botsen... Ik vind de mooiste traditie namen kiezen die je mooi vindt! :-D
een bepaalde letter als traditie gaat nog wel vind ik. in de familie van mijn vriend hebben alle mannen als namen Jan of Klaas. Die vind ik beiden niet mooi dus helaas, zo gaat mijn evt. zoon ooit dus echt niet heten. vriend is het er gelukkig wel mee eens.
rare traditie; alle mannen jan of klaas :s hoog tijd die traditie te verbreken wij hebben geen tradities enzo... We hebben zelfs al namen die we allebei erg mooi vinden dus komt goed! We vinden Lotte (Mn vriend vind trouwens Lot wel mooier, ik niet haha), Sterre en Lieve mooi voor een meisje. Voor een jongen vinden we Daan en Job mooi. Houden beide van korte namen Komt goed dus! nu nog de positieve test
Ja idd.Ik vind het moeilijk ik heb best wat namen die ik mooi vind en als ik dan weet wat het word moet ik gaan kiezen welke naam ik het mooiste vind.
Onze oudste is wel vernoemd, maar niet in zijn roepnaam. Bij allebei de jongens waren we er wel snel uit. Voor een meisje ook, maar het vriendinnetje en sinds kort ook buurmeisje, heeft bijna dezelfde naam. Dus nu vindt ik onze meisjes naam niet meer zo. (was Yuna en buurmeisje heet Luna) Nu zit ik te denken aan Nova. (ALS er nog een komt en ALS het een meisje is, wat ik wel graag wil, haha.)
ik en mijn vriend komen goed overeen op het gebied van namen we hadde eerst voor een jonge : jaroh en voor een meisje : haley maar nu bij ons in de wijk een meisje is bevalle en die haar kind noemt haley. hebben we die naam afgeschaft nu is het voor een jonge nog altijd jaroh en voor een meisje katarah maar er kan nog zo veel gebeuren en veranderen want ik ben nog niet zwanger dus we zulle wel zien