Ervaring schoenen Timberland???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ona81, Aug 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Hoi allemaal,

Onze dreumes van 18 maanden heeft nieuwe winterschoenen nodig. We zijn helemaal gek op de boot van TImberland. Hij loopt nu ruim 3 maanden goed en stevig los. Hievoor hadden we de flexproof van Shoesme.
    We willen misschien de boot aanschaffen, maar we denken dat de zool te hard is, onvoldoende buigzaam en dat zo'n hogere schoen (noet flexibel) de afwikkeling ook kan tegenhouden. Kortom is het nu al een juiste keuze, of beter een jaartje wachten? Wie heeft er ervaring

greoetjes!

2. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

Mar 16, 2012
    1,870
    2
    38
    Brabant
    Ik heb hem thuis ook staan. Van mijn zus gekregen. Hij past hem nog niet. Ik weet alleen niet welke maat het is... Er staat 4m in...
    Ik vind het een leuk stoer schoentje.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,430
    36,309
    113
    Hij is leuk, maar ik zou persoonlijk hiermee nog een jaartje wachten. Mijn oudste (bijna 5) had vorig jaar ook schoenen van Timerland met zo'n zool en ik vond achteraf de zool voor hem zelfs nog wat te hard.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het beste voor de voetjes is zo lang mogelijk schoenen met flexibele zolen.

Deze zijn erg stug..

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Clarks leren jongens schoenen wij hebben nu deze gekocht, mijn man wilde ook graag timberlands voor ons zoontje maar bij nader inzien vonden we dat allebei nog te vroeg en zijn we gaan zoeken naar een stevige andere schoen. De timberlands zijn nu echt nog te stug.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    heb deze voor mn zoontje gehad maar hij heeft ze maar 1x aangehad. te stug en te lomp voor hem om er goed mee te kunnen lopen. vond ze wel erg stoer :p

7. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    het zijn deze geworden. Deze zijn helemaal van Leer en dat is toch soepeler dan het nubuck (zo schrijf je da ttoch) van de originele. Ben benieuwd hoe ze zitten. Anders gaan ze gewoon retour! Bedankt voor jullie reacties!

Share This Page