aftellen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maya123, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee:)

ik ben nu 36+4 weken zwanger.
    Ik heb niks te klagen hoor ik heb last van bekkenbodeminstabiliteit maar voor de rest heb ik nergens last van en ben heel erg gelukkig!
    Zelf kan ik niet wachten tot ik mag bevallen, hoewel ik weet dat het heel veel pijn zal gaan doen. Ik heb gewoon heel veel zin om mijn kleine meid te ontmoeten!

wie zitten er nog meer in hun laatste weken?
    en wil er nog meer over kletsen? :)

2. Violie

Violie Lid

11 dec 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al 39+6 dus hoop weinig mee te kletsen, maar wil je wel veel succes wensen voor de laatste tijd! Fijn dat je je zó goed voelt, dat scheelt veel.

Ik merkte dat ik vanaf 37 weken echt elke dag zat te denken 'zou het?', na een week of anderhalf werd ik daar zo moe van dat ik het juist omdraaide naar 'niet vandaag, maar vast heel binnenkort', zodat ik in elk geval nog wel dingen bleef ondernemen. Gelukkig maar, want ik zit dus nog steeds in de wacht haha!

Is het bij jou ook de eerste? Hier wel, een meisje ook. Ik sta er net zo in als jij, tuurlijk is het best eng dat je nu al weet dat je ontzettend veel pijn krijgt, maar de zin om dat kleine frummeltje te ontmoeten overstijgt die angst. En we moeten er toch doorheen, de angst vooraf zal ons niet helpen dus beter een open vizier en gewoon gáán!

Heb je nog leuke verlofplannen? Ik heb me gestort op de moestuintjes van AH én ben allerlei lekkere taarten en toetjes gaan uitproberen. Zit as we speak een heerlijke mousseje van cheesecake met chocoladekoekbodem weg te werken, mmm!

3. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh bij jou kan het dus eigenlijk elk moment beginnen! Spannend hoor:) die moestuinen van de ah vind ik inderdaad ook wel leuk om te doen! Klinkt lekker! Heb je het zelf gemaakt?

Ze is voor ons ook de eerste inderdaad! Wel heel spannend allemaal! Wel leuk dat je nog allemaal leuke dingen aan het doen bent! Gewoon lekker buiten een boekje lezen vind ik ook nog steeds heerlijk:)

Wel een goeie mind set heb je! En over 2 weken en 1 dag heb je sowieso een klein wondertje:)

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Geboorteclub April zitten ook wat mensen van zelfde termijn :) maar ik weet precies hoe je je voelt, zit ook af te tellen terwijl t net zo goed nog een hele tijd kan duren.

5. Violie

Violie Lid

11 dec 2014
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zelfgemaakt, véél te makkelijk receptje kwam ik achter. Echt nog geen kwartier werk en dan een veel te ongezond lekkere traktatie haha!

Ja als het mooi lenteweer is vliegen de dagen veel sneller om en is relaxen geen enkel probleem he, heel herkenbaar.

Heb je een fijne zwangerschap gehad?

6. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh daar kan ik ook nog even bij kijken dus:)
    Ik zie aan je bannen dat je net ietsje verder bent.
    Ook heel spannend dus!

7. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik ben ook aan het aftellen. Ik verwacht over 3 weken mn 3e. Ik heb 2 meiden en krijg nu een jongetje.

8. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja in het begin erg veel last van misselijkheid maar over het algemeen eigenlijk een hele fijne zwangerschap gehad! Jij ook?

9. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ijsje82 ook leuk dat je er nu een jongen bij krijgt! heb je al een idee wanneer je kan bevallen? Ik heb wel eens gehoord dat het meestal bijna hetzelfde is als bij vorige kinderen

10. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ja vanaf morgen mag ze komen :D (wil graag thuis bevallen)

11. ukkie91

ukkie91 Lid

29 okt 2014
    26
    1
    1
    NULL
    NULL
    Ook ik ben aan het aftellen, alleen in eerste instantie tot de volgende afspraak, de kleine dame ligt in stuit dus dan weet ik meer of mij een gewone bevalling te wachten staat of een geplande keizersnede.. Erg spannend toch wel!!

12. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vdvl95 is dit voor jou ook je eerste kindje?

13. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Jaa mn eerste. Dus vind t ook spannend en eng die bevalling die eraan zit te komen maar kan ook weer niet wachten.. Heel dubbel gevoel

14. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier ook aan het aftellen! :D
    laatste loodjes zijn echt het zwaarst

bij de eeste bevallen met 39 +4
    en nu hoop ik dat deze zich ook snel komt melden
    al heb ik het gevoel dat deze wat langer op zich laat wachten

15. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18

De eerste was met 40 weken precies en de 2e 40+1 dus ik denk dat deze ook rond de uitgerekende datum komt.
    Alleen volgens mijn oma komt hij eerder. Ze zegt dat bij ons in de familie alle meiden rond de uitgerekende datum komen en jongens ongeveer 2 weken eerder. Ik weet niet of zo iets erfelijk bepaald kan zijn. We zullen zien. Ik ga in ieder geval nergens op rekenen. Als ik vanaf volgende week op hete kolen ga zitten zijn het anders nog 2 lange weken

16. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! het is vooral ook een heel bijzonder iets dat je binnenkort kennis kan maken met je dochtertje:)

17. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Wat spannend zeg! Heb je al moxa therapie geprobeerd. Mijne lag ook in stuit maar is na 1,5 week moxa therapie gedraaid. Ik weet niet of het door de moxa komt. Maar miss toch het proberen waard

18. maya123

maya123 Lid

11 aug 2014
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ijsje82 groot gelijk heb je! Het is vooral ook lastig je moet alles voor 38 weken klaar hebben maar je kan wel tot week 42 moeten wachten nog.. ik zal voor je duimen dat je niet al te lang hoeft te wachten:)

19. ukkie91

ukkie91 Lid

29 okt 2014
    26
    1
    1
    NULL
    NULL
    Nee ijsje82 heb dat nog niet geprobeerd maar was er al wel het een en ander over aan het opzoeken, en proberen kan altijd..

Deel Deze Pagina