Goede middag, Wij willen heel graag een kindje. Ik heb 12 januari mijn mirena spiraal laten verwijderen. Ik had 14 januari een hele hevige bloeding waarbij ik best ziek en duizelig was. Nu was ik 19 februari weer ongesteld. Dat was echt heel raar. Ik had week ervoor buikpijn alsof ik ongesteld zou worden. Nu had ik alleen steken die ik niet ken bij mn menstruatie. Mn menstruatie duurde ook heel kort. Zowel bij de pil als mirena was ik altijd 7 dagen ongesteld. Nu was ik 3,5 dag heel hevig en opeens was het over en had ik 2 dagen misschien 5 druppels verlies. Ik blijf rechtsonderin mijn buik steken houden. Ik voel mij hier niet fijn bij. Ik heb half jaar geleden een kieste gehad op mijn eierstok en was bij 3cm geknapt. Ben bang dat het nu weer zo is. Mijn gyn vond mij al een zeur met mn spiraal eruit halen dus om die nu weer te bellen... Maar herkent iemand dit? Of heeft iemand enig idee of dat dit weer een kieste kan zijn of wat het anders kan zijn? Als dit aan houd ga ik toch maar weer de gyn bellen. En ben.bang dat we komende maand dus ook niet zwanger kunnen worden. Ik hoop op een reactie van jullie.
hoi Biancah, ik heb hier geen ervaring mee hoor, maar mocht je het niet vertrouwen kun je toch beter de gyn vragen om een afspraak! Al is het maar om jezelf gerust te stellen! Je moet het zwanger worden ook wat tijd geven, er zijn er waarbij het de eerste ronde lukt maar ook bij wie het langer duurt. Ik wens je succes en hoop snel zwanger! xxx
Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ga maandag gewoon de gyn bellen en ze gaan maar even kijken. Ik hoop dat ik me druk maak om niks.