Nu al een box kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lilly, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik zag net op een briefje in de Supermarkt dat iemand bij mij in de buurt een box verkoopt.
    White Wash EN op wieltjes, en dat is precies wat ik zoek, vooral de wieltjes dan, dat ie white wash is vind ik vooral gewoon leuk ;) Ook kun je hem in 3 verschillende hoogtes instellen.

Maar nu tweifel ik of het niet een beetje te vroeg is om al zo'n ding te kopen.
    Staat ie straks nog zo'n 20 weken in de weg........maar meestal kun je die dingen wel uit elkaar halen toch? Dan zou ie zolang op zolder kunnen........

Maar aan de andere kant is het ook wel een buitenkansje.....
    Tis precies wat we zoeken en ook nog eens om de hoek dus kan m zo ff ophalen....

Wat zouden jullie doen?

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    :oops: Euhm, hebben hem ook al gekocht! Er was er 1 in de aanbieding bij Prenatal voor 99 euro en die hebben we dan ook maar meegenomen...

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
  4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Kopen!

Je kan ze meestal wel uitelkaar halen ja, en daar kan je ook naar vragen of dat mogelijk is.

Hebben is hebben, en tegen de tijd dat je er eentje wil aanschaffen kan je meestal niet het geen vinden wat je voor ogen had al die tijd.

Dus als de kans zich voordoet dat je hem al kan kopen zou ik dat zeker doen!

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Doen! En je kan m altijd even op zolder zetten ofzo he?

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    hi hi :) :) :)

Heb net even gebeld en ga morgenochtend even kijken ;)
    En als ie net zo mooi is als ik hoop dan koop ik m, joehoe :) :)

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Als je em echt heel mooi vindt, gewoon lekker kopen! En denk idd dat elke box wel uit elkaar gehaald kan worden hoor.

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Dat vinden wij nou zo moeilijk.
    Alles is zo leuk.
    We hebben zelfs al rompertjes gekocht toen we nog niet positief getest hadden. ;)

Met de rest willen we nog wachten, maar of we dat volhouden :rolleyes:

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Joehoe! :) :) :) :)

Wij hebben een box!
    Het is een grote vierkante (groter dan die je 'normaal' ziet), zoals gezegd is ie white wash en op wieltjes (met rem) :) :)

Hij is echt MOOI!
    Daar gaat mijn beebje een hoop fijne uurtjes in beleven ;)

En idd, hij kon makkelijk uit elkaar dus hij kan zolang naar zolder :)

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    je kan ze vaak makkelijk in mekaar klappen ja. maar bij ons staat die al vanaf week 20 ofzo. omdat mijn neefje hier 1x per week is.

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben er ook al 1 gekocht bij 12 weken ook een buitenkansje via via,
    Hij heeft gewoon steeds op de toekomstige babykamer gestaan, maar eergisteren is hij naar beneden gegaan dan kan de kat er alvast aan wennen dat het er NIET in mag.
    Over 1 1/2 week komt de wagen enz en komt er dus weer allerlei nieuws in huis.
    We zijn haar dus nu langzaam aan de nieuwe dingen aan het introduceren.

Maar als je plek hebt voor de box moet je het doen anders krijg je later spijt.
    Kijk wel of hij nog mooi is dat er geen hele rand met kindertandjes in staan,

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook wij vonden via marktplaats onze droombox, en hebben hem vorige week gekocht. Staat nu in de huiskamer vol met balonnen (tegen de katten, die dachten dat het een nieuw slaapplekje was)

Ik vind het ergens idd nog erg vroeg, maar ja.. anders moet ik over een paar maanden het volle pond betalen en dit scheelde toch genoeg ten opzichte van een nieuwe.
    Wij hebben ook zo'n grote met een lade en wieltjes eronder.

Deel Deze Pagina