hoi, ik zag op internet een nieuwe manier van geslachtsbepaling als je al 1 of meer kinderen hebt. Het gaat om de haarlijn in de nek. Als je kindje een rechtere horizontale haarlijn heeft zal het volgende kindje van hetzelfde geslacht zijn. Als de haarlijn in een punt naar beneden loopt zal het volgende kindje van het andere geslacht zijn. voorbeelden: Bekijk bijlage 179688 Bekijk bijlage 179689 ik vraag me nu wel af of dit in de meeste gevallen klopt. Zal er even poll van maken
Mijn Kindje heeft die punt maar volgens mij is het grote onzin! Denk echt dat m'n man alleen jongens kan maken hahaha Ben wel erg benieuwd naar de reacties!
Klopt niet hier een jongen met punt en een jongen op komst. Bij mijn ouders klopte het ook niet,mijn grote broer heeft namelijk recht en ik ben toch echt een meisje ik heb een punt en mijn zusje is toch echt ook een meisje Het heeft meer met kruinen te maken denk ik dan met het geslacht hoe je haar is aan de achterkant
haha dan hebben jullie me al heel blij gemaakt hahaha op de engelse sites kwam ik alleen maar mensen tegen dat het klopte... mijn zoon heeft ook recht (niet dat ik het niet leuk zou vinden om nog een jongen te krijgen maar zou toch ook wel leuk zijn als ik meisje kreeg)
hier klopt het tot 2x toe haha. grappig. zou betekenen dat er nu weer een jongetje komt en dat heb ik ook altijd gedacht. we zullen zien
Jippie haha (heb vanacht gedroomd dat ik een zoontje erbij kreeg dus ben benieuwd of het klopt of dat deze theorie klopt )