Nu al een ei

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door heleen, 21 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hier bewerkt en in negatief zie ke ook tweede streep

2. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Kijk maar eens

3. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik wil niet moeilijk doen maar alle 5 de fotos zijn van testen die echt negatief zijn. Geeneens twijfelgeval :D

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een eicel heeft tijd nodig om te groeien en te rijpen. Zelfs al zou je in een uitzonderlijk geval een eisprong hebben op cyclusdag 3-4, dan is je eicel niet bruikbaar. Als je eisprong voor dag 7-8 komt, is je eicel niet voldoende gerijpt. Hij is te snel gegroeid. Een onrijpe eicel kan niet worden bevrucht. Om diezelfde reden mag je cycluslengte ook niet beneden de 21 dagen komen. Zit je beneden de 21 dagen in totaal, dan heb je te maken met een veel te vroege eisprong en dus een niet bruikbare eicel of je luteale fase is veel te kort, waardoor er geen innesteling kan plaatsvinden.

Er is blijkbaar iets mis met je hormonen, omdat je steeds een positieve ovulatietest hebt, maar er volgt geen eisprong. Bij verstoorde hormoonwaardes komt het heel vaak voor dat je vals-positieve ovulatietesten hebt. En heb je bijvoorbeeld een cyste, dan kan een zwangerschapstest ook een vals-positief resultaat geven. Maar goed... als je zelf denkt dat het een eisprong is, dan zou ik de kans benutten. ;)

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.031
    113
    ik zie ook geen streep op je zwangerschapstesten. En wie is er ooit met het idee gekomen om testen in negatief te zetten??? Heb dit nog nooit in de gebruiksaanwijzing gelezen 😉

6. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Ik denk dat het negatief verhaal en fabel is. Ik zie nooit iets.
    Als je je test echt kan aflezen is hij positief.. niet als je eerst allemaal kunstjes moet doen. Geduldig afwachten meid en als het raak is wordt hij wel duidelijker
    Sterkte met ongeduldig afwachten.

7. heleen

heleen Actief lid

17 jun 2006
    220
    0
    0
    Doetie het is geen fabeltje dat je zwangerschapstest positief reageer op je lh piek.

Om de vraag van de eisprong te beantwoorden ja progesteron geprikt op dag 7 na eisprong waarde 64 dus een goede eisprong ondanks dat hij zo vroeg was.

Clomid is niks van gezegd toen omdat de gynaecoloog niet zelf de echo's deed dus ik heb die laatste pil gewoon geslikt de cyclussen daarna geen clomid meer gebruikt.

Nu vandaag was mijn ovtest eindelijk weer vaag ik blijf erbij dat mijn lichaam erg heftig op de tarwekiemolie heeft gereageerd maar dit wordt volgende cyclus pas duidelijk. Ik blijf deze cyclus even door testen met ovulatietesten

1427114968034.jpg

Deel Deze Pagina