Vandaag dag 38 van mijn cyclus (eerdere cyclus was 32 en 37 dagen) dus vanochtend getest. Nu heb ik wel een dun lijntje maar deze is zo wazig dat ik mij nu afvraag of ik mij dit nu niet verbeeld. Ik bedoel je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden als je heel graag zwanger wil worden. Denk wel dat ik symptomen heb; zeurende buikpijn, rugpijn, gevoelige bortsen, moe, snel geiriteerd, minder trek door lichte misselijkheid (hele dag door?) en vaak, héél vaak plassen; maar ja dit zijn zulke algemene symptomen kunnen ook betekenen dat ik vandaag of morgen ongi wordt of wat grieperig ben. Wat denken jullie? p.s. sorry als ik dit onderwerp op de verkeerde plek ben gestart maar heb bij "zoeken" gezocht maar wist niet echt waar ik dit moet plaatsen.
Zit weer niet op te letten! Heb je de foto in je compu staan? Dan moet je hem in je album zetten, volgens mij best makkelijk om te doen! Gewoon even uploaden! Succes!
Dank je voor je reactie. Ik zag net bij "fotoalbum" allemaal testen staan en sommige daarvan zijn volgens mij even wazig... Heb geprobeert mijn foto te uploaden maar dan krijg ik de melding dat de foto of te groot of beschadigd is. Denk dat er niets anders opzit om morgen weer te testen... of beter overmorgen maar of ik mij zo lang kan "beheersen"? Heb jij zelf al getest?
Vandaag weer getest samen met mijn man. Ditmaal met een CB test en een duidelijke + ! We zijn dus ZWANGER en zo blij!