Hoi meiden, Even een vraagje want ik blijf er maar aan denken en wil graag weten wat jullie mening is; 4 september ben ik gecuretteerd. Daarna 10 dagen bloedverlies gehad, 6 dagen hiervan vrij veel bloed en de laatste dagen heel licht bloed alleen bij het afvegen. Daarna ook geen last meer gehad van buikpijn en bloedverlies. Nu had ik gister, 20 september, beetje menstruatie-achtige krampen in mijn buik en toen ik naar de wc-ging had ik weer licht-rose bloed op het wc-papier (best veel). Ik schrok hier een beetje van omdat ik allang gestopt was met bloeden. Vandaag hielden de menstruatie-krampen aan, ik had ook pijnlijke steekjes. Zelf denk ik dat dit waarschijnlijk mijn ei is geweest alhoewel dit wel heel anders voelde dan normaal. Maar zijn er toch meiden die al kort na hun curettage hun eisprong hadden en gelijk hun eigen cyclus weer terug hebben gehad? Mijn cyclus is vrij regelmatig, 26 dagen. Mijn banner staat op 28 omdat ik geen flauw idee heb hoe het zal lopen. Alle antwoorden zijn welkom! Vanilia
hi vanilia na mijn MK is cyclus elke keer direct hersteld. Ook een eisprong etc gehad. ( vastgesteld door echo) dus het kan goed dat jij je ei gewoon gevoeld hebt Hoop het voor je!