Hmm... waarom ruim ik gebruiksaanwijzingen altijd te goed op? Ik heb een probleempje met mn wandelwagen en kan het onding nergens vinden... misschien kunnen jullie helpen! Ik heb een Mutsy 4rider, die ik al een tijdje geleden heb omgebouwd tot wandelwagen (kleine reiswieg, groot kind..) Omdat Emma nog niet (goed) kon zitten, heb ik die tot nu toe alleen nog in de ligstand gebruikt... Nu ze een stuk beter zit, is t ook wel leuk voor haar wat meer om zich heen te kunnen kijken. Ik dus proberen de rugleuning recht(er) op te krijgen! Lukt op zich ook wel, alleen ik kan hem niet vastzetten (hij 'klikt' zeg maar niet), waardoor de leuning zodra ze erin zit steeds weer naar achteren zakt... Weet een van jullie wat ik verkeerd doe?? Het helpt ook niet echt dat ik met dit soort dingen het inzicht heb van de gemiddelde vlo...
Bij deze een link voor een online gebruiksaanwijzing http://www.babystyle.co.uk/pdf/4Rider_IM.pdf Ik had laatst ook een probleempje en was zelf ook zo zuinig geweest op de handleiding suc6
Ben even gaan proberen bij de mijne. Moest even denken hoe die ook alweer omlaag ging, want amy slaapt/ligt er nooit in dus hij staat altijd omhoog als zitje. Maar als je hem omhoog zet dan hoor je steeds een klik en blijft hij vanzelf vast zitten. Je hoeft daar niks voor te doen. Waarschijnlijk toch iets niet goed aan. Anders ff langs de winkel gaan ermee. Succes.
Via de site van mutsy zelf kan je ook een online handleiding downloaden. Ik zet hem altijd omhoog door de knop die links zit als je ervoor staat, in te drukken. Heb er eigenlijk nooit problemen mee. Anders even ermee naar de winkel waar je hem gekocht hebt, kunnen ze er even naar kijken voor je. Mag ik vragen vanaf welke leeftijd jouw ukkie in de wandelwagen is gegaan? Mijn zoontje wordt maandag 10 weken en ligt nu ook al in de wandelwagen, want in de bak lag hij soms met zijn nek dubbel als hij druk aan het bewegen was. En daar voelde ik me niet zo prettig bij...