Zwanger of niet? HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missrianne, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Ik heb even een vraagje.

Ik ben sinds kort weer aan de pil. Was april gestopt. Duurde toen 8 maanden voor ik ongie werd. Nu ben ik weer begonnen.

Ben 2e dag van mijn ongesteldheid begonnen met de pil. 6 dagen later heb ik sex gehad. Ik heb nu last van opeens naar het toilet moeten om te plassen. Van het een op andere moment zeg maar. En als ik dan zit, dan plas ik wat en dan heb ik het gevoel dat ik meer moet plassen maar dat lukt dan niet.
    En ik moet pas volgende week stoppen met de pil voor de stopweek maar ik heb erg last van krampjes onderin mijn buik/baarmoeder.

Zou het kunnen dat ik zwanger ben?

ps: Ik weet dat een test beste testmiddel is maar daar wil ik nog niet aan.

2. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi, de pil is alleen direct veilig als je op de eerste dag van je menstruatie begint. Begin je op een andere dagen, dan moet je minimaal 14 dagen tot een maand beschermd vrijen (de ene site zegt 14 dagen, de andere een maand). Het staat ook in de bijsluiter van de pil.......

De enige optie is op de tijd dat je ongesteld zou moeten worden een testje doen.....

Succes!

3. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Als ik dit zo lees klinkt het eigenlijk ook wel een beetje als een blaasontsteking. misschien is het verstandig om je urine even te laten testen erop? Het hoeft niet altijd per se pijnlijk te zijn met plassen waardoor vrouwen niet door hebben dat zij een ontsteking hebben...

4. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Ik dacht ook gelijk aan een blaasontsteking toen ik het las.
    De steekjes en krampjes die je voelt komen dan van je nieren af die ook geinfecteerd kunnen zijn.
    Is wel belangrijk dan om je urine te laten testen!

5. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Ik heb al heel vaak een blaasontsteking gehad maar voelde anders dan dit.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ook ik dacht gelijk aan een blaasontsteking
    Als je zo inregelmatig ongesteld bent weet je niet wanneer je eisprong zou zijn en ZOU je zwanger kunnen zijn, al is die kans met jou cyclus niet heel groot, de kans is wel aanwezig.

Als je in je stopweek niet ongesteld wordt zou ik wel een test doen

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kans op zwangerschap lijkt me klein, een blaasontsteking lijkt me waarschijnlijker.

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik heb de laatste tijd ook vaker een blaasontsteki gehad en elke keer voelde het anders. dus een bezoekje aan je ha kan sowieso geen kwaad. en idd verder blijft niets anders dan testen als je niet ongesteld wordt.

9. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Maar even los van de buikpijn(waarvan velen denken dat dat afkomstig is van blaasontsteking) voor de rest heb ik wel kans dat ik zwanger ben?

Ik bedoel dus i.v.m. wanneer ik met de pil begonnen ben en toen weer geslachtsgemeenschap heb gehad.

Bedankt trouwens voor jullie reacties.

10. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    ik denk dat de kans vrij klein is. je schrijft dat je 8 maanden niet ongesteld was, dat geeft aan dat je cyclus toch van slag was en dan heb je op dag 6/7 gemeenschap gehad. ik denk niet dat je ei dan al was. maar het kan allemaal natuurlijk. ieder lichaam is weer anders.

11. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Het was mijn 2e ongesteldheid na die 8 maanden. Niet de eerste hè. Ik zal dan toch wel een ei hebben gehad? :(

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kan. Maar stel dat je dus zwanger zou zijn, nadat je op dag 6/7 sex hebt gehad. Dan heb je je ei ergens dag 8-10 gehad. Dat houdt in dat je na die 8 maanden ineens een cyclus van ongeveer 20-24 dagen hebt....

13. missrianne

16 dec 2008
    39
    0
    0
    Ik heb nog nooit een gelijkmatige cyclus gehad. En ik heb ook die 2 dagen er na sex gehad. :rolleyes:

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik denk dat niemand je echt kan helpen aangezien elk lichaam anders is..
    De tip die de meeste geven lijkt me het handigst; Laat je urine controleren.
    En op je NOD: doe een testje.

Deel Deze Pagina