Maar voor degene die er wel echt weer bijna voor willen gaan, misschien leuk om wat te kletsen..... Ik vind het in ieder geval weer heel spannend!! Volgende week word ik weer ongi en rond de 24e verwacht ik m'n ei! Ik ben nog nooit zo regelmatig geweest als na de bevalling! Groetjes, Duckertje
Hoi Duckertje, Wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Spannende tijd he! Ik heb er zelf ook al zin in, al ben ik nog maar een maand geleden bevallen. Ik heb gek genoeg zo'n zin in de bevalling. Het eerste moment weer met zo'n klein wondertje! We hebben gisteren weer voor het eerst geklust. We hebben besloten dat we de natuur de gang laten gaan dus wie weet!
ook herkenbaar hier helemaal in het begin moest ik er even niet aan denken maar na een paar weken tot een paar maanden kriebelde het regelmatig om snel voor een 2e kindje te gaan. miste mijn zwangere buik, de baby van binnen voelen, echo's, etc. zelfs de bevalling.. al vond ik de zwangerschap en bevalling destijds best heel zwaar kriebels zijn nu weer wat afgenomen, denk toch de hormonen en even ontwennen van alle bijzondere ervaringen.. nu realistisch gezien merk ik dat het best zwaar is geweest en nu ook wennen aan het hebben van een kindje, wil niet te snel gaan nu.. voor je lichaam kan het ook minder goed zijn (heb zelf bekkeninstabiliteit gehad en hechtingen, moet echt weer herstellen) maar emotioneel lijkt het me ook niet slim om te snel te willen wil zelf ook echt alle aandacht en focus voor dít kleine mensje hebben voor we aan nr 2 zouden willen beginnen maar voor degenen die zich er wel weer aan toe voelen: veel succes en plezier!
Ik had dat gevoel NIET en uiteindelijk bleek ik vier maanden na de geboorte van onze zoon ongepland zwanger.... Wat een shock!! Maar het kind was welkom hoor! En precies 12 maanden en 5 weken na de geboorte van onze zoon kregen we een dochter. Ze schelen dus 13 maanden.... Het is druk, het is soms een gekkenhuis, soms zit je to aan de oren onder de poep en dat driemaal per dag, soms kun je wel meehuilen door het gejengel, maar het is ook Heel Erg Leuk en gezellig. We zien nu al dat de kids heel erg naar elkaar toe trekken! Overigens was het voor mijn lijf wel een hele aanslag. Ben veel ziek geweest, maandenlang doodmoe (en dan écht moe) en heel slap. Het heeft na de (zware) bevalling van mijn dochter zo'n 7 maanden geduurd eer ik me weer eens mezelf voelde. Qua lichamelijke gesteldheid kan ik het niet aanraden. Dus als jullie nog ervaringen willen horen.... shoot!
Hoi LailiejLoe! Dat is het enige waar ik niet naar uitkijk, de bevalling.... Het was echt heel zwaar en het had niet veel langer moeten duren voor Pepijn..... Maar goed, iedere bevalling is anders, bekijk het maar gewoon positief! Maar jullie zijn dus al druk aan de klus.... Maar je was nog niet ongi geweest, toch?? Ik heb nog eens even gekeken, ik ben 30 september bevallen. Heb toen twee weken gevloeid en was toen rond 9 november weer ongesteld. Ros84, bedankt! SuLA, leuk om te horen! Ik ben me er ook zeker van bewust dat de eerste tijd heel zwaar gaat zijn hoor. Dat gaat hier vast niet anders zijn! Maar daarna lijkt het me zo leuk als ze lekker iets aan elkaar hebben.... Groetjes, Duckertje
Ik ben 24-12 bevallen, ik heb de perfecte zwangerschap gehad.Alleen branden maagzuur op het einde.Ik heb tot 41.3weken rond mogen lopen.Ik kon nog alles doen wat ik wou. Mijn bevalling is spontaan begonnen was een snelle bevalling. Geen kunstmatige verlossing of pijnstilling gehad. We zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Alleen Seth heeft een ooievaarsbeetje op z`n voorhoofd, maar die trekt wel weer weg. Na de bevalling 15.15 en alles wat erbij hoort.Hebben we gegeten en om 19.00 liep ik alweer rond in huis. Herstellen hoefde ik dan oo iet wat ik had geen schade opgelopen en ik voelde me goed. Net na de bevalling vroegen ze hoe ik me voelde, en ik antwoord meteen al met dat ik me goed voelde en vroeg wanneer ik weer mocht bevallen. En zo denk ik er nu nog over, hoewel mijn gevoel zegt dat ik het mede aan Seth te danken heb dat het zo goed ging. We zijn nog niet begonnen met anticonceptie dus wie weet wat er gebeurt.Van Seth was ik ook super snel zwanger.
@ Daisy: zou haast mijn verhaal kunnen zijn. Onze Reneé is op 25 december geboren en ik voelde me ook direct alweer goed. @ Duckertje: ook een snel herstel dus... hier ook maar 2 weken gevloeid en de eerste ongi zit er alweer op.... Voor wie zin heeft is het misschien leuk om een topic in het "zwanger worden" gedeelte te openen? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/333686-net-bevallen-alweer-voor-2e.html#post11986125
MayD, volgende week mijn vierde ongi alweer! Ik geloof dat ik er alweer klaar voor ben... Lijkt me leuk dat topic dat je geopend hebt.... Tot daar!! Groetjes, Duckertje