Mijn dochter was eigenlijk vanaf de geboorte een hele goede slaapster. Overdag drie keer een dutje van ongeveer 2 uur was heel gewoon en ze sliep van 19.30 tot een uur of 7-8 de volgende ochten. Sinds een kleine week is het over met de pret. Vanmorgen was het 4.30 toen ik haar voor het eerst hoorde. Toen ik om 6 uur opstond was ze niet meer te houden en heb ik haar er maar weer uit gehaald. Nou vraag ik me af, hoort dit bij deze periode (sprongetje?) en hoe moet ik hiermee omgaan? Laten liggen zodat ze weer in slaap valt? Eruit halen? Ik hoop wel dat dit weer over gaat, want het zijn lange dagen zo..... Tanja
heel kerkenbaar! ik heb het boek oei ik groei en daar staat bij 28.5 week tot 30.5 week en van 33.5 tot 37.5 week dat zelastige periodes hebben, dus slecht slapen, slecht drinken enz...
Tja...dacht inderdaad ook al dat het een sprongetje zou zijn. Maar wat ik zo lastig vind is hoe arg je eraan moet toegeven. Raken ze eraan gewend als je ze zo vroeg uit bed haalt? Eerder sliep ze toch zeker tot een uur of 7.30...
ik heb hem er uitgehaald omdat het bij ons niet anders kan, hij ligt genoodzaakt bij ons op de kamer... maar ik moet nu wel zeggen, hij is er niet aan gewend geraakt want hij heeft niet zulke gebroken nachten meer als toen het word minder, gewoon doen wat je gevoel je ingeeft denk ik...