nu al eenkennig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gup1982, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Moet even klagen hoor!

Dani is nu ook al eenkennig. Ik moest vandaag werken (wat eigenlijk me werkdag niet is) dus me moeder kwam oppassen.
    Hij gaat als ik moet werken 1 dag naar me schoonmoeder,1 dag naar kdv en 1 dag papa, dus me moeder ziet hij niet zoveel (komt omdat ze ook nooit ff langs komt :( ) moet altijd naar haar, terwijl ze niet eens werkt.

Dus ze kwam en ik ging weg. Nou Dani was niet te stoppen hij was helemaal overstuur. Zo heb ik hem nog nooit zien huilen. Dus ze belde toen ik opweg was naar m'n werk dat ze hem niet kon troosten.Ik weer terug. Toen ik thuis kwam werd hij ook niet gelijk stil maar uiteindelijk wel.
    Ik weet zeker dat hij eenkennig is, want zaterdag gingen we naar een verjaardag en toen als iemand wat zei kreeg hij een pruillip en ging huilen.
    Dani is echt geen makkelijke jongen er is altijd wel wat.Slapen is een probleem terwijl hij veel slaap nodig heeft.hij heeft kiss-sydroom (dus loop bij manueel therapeut.Andere mensen vind hij nu helemaal niet meer leuk.
    Ben benieuwd als me schoonmoeder moet oppassen woensdag wat hij dan gaat doen en donderdag naar kvd. Kan toch echt niet iedere keer terugkomen.

sorry hoor maar ben het gewoon even zat :cry: , ben ook zo moe en moet ook nog extra werken (kan moeilijk nee zeggen want ik werk bij m'n vader :( )

liefs

2. Wat vervelend dat hij eenkennig is.
    Ik hoop dat dat bij ons nog heel lang duurt...of gewoon uitblijft;) (alhoewel het natuurlijk wel een bevestiging is van de band die je met zo'n kleintje hebt)

Ik hoop dat het snel over is of dat jij er wat makkelijker mee om kan gaan!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

misschien houd hij gewoon niet van onverwachte veranderingen?

misschien dat ze wat eerder kan komen.. dat hij kan wennen aan dat ze er is
    en dat jij dan weggaat
    en oma gewoon in jullie huis blijft oppassen

misschien vind ie dat minder erg...
    je weet het niet he

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.141
    113
    heeft jesper ook even gehad rond de 4 maanden en wel meer kindjes rond de 4 maanden, is ook eens een topic over geweest. Was hier ook erg snel weer over hoor.

Deel Deze Pagina