ik ben in januari gestopt met de pil nu heb ik het een beetje bijgehouden maar heb zon beetje 1 x in de maand die afscheiding die bij een eisprong hoort kun je wel een eisprong hebben maar niet ongesteld worden ?
als je zwanger raakt wel en volgens mij ander niet als het niet bevrucht is breekt het af maar weet je zeker dat het je ei was? (ik voel hem nooit dus ik zou niet weten)
volgens mij wordt je altijd ongesteld als je een eisprong hebt gehad en je ei is niet bevrucht. Maar ik ben ook geen expert. Volgens de natuurwetten zou het zo moeten gaan.
Volgens mij word je ook altijd ongesteld als je een eisprong hebt gehad en anders ben je idd zwanger. Het kan ook zijn dat je lichaam probeert een eitje te laten rijpen en dat je daardoor die afscheiding ziet, maar dat het niet doorzet.
Door het ontpillen kan je lichaam nogal raar doen, het is dan in de war, dat verklaart misschien het slijm. Je kan ervan uit gaan dat je geen eisprong hebt gehad nog. Pas als je ovu testen gebruikt of ongesteld word weet je wanneer je echte eisprong is geweest.