Nu al eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ooievaar, 30 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Mijn ongi is net een dag weg en ik heb zo'n zeurderige buikpijn.
    Ik kan me niet voorstellen dat het nu al mijn eisprong is.
    We moeten nu op gaan letten want ik heb binnen kort een operatie.
    Maar ja de zin is er wel.. ;)
    Gisteren had ik ook steken in mijn zij en mijn borsten zijn ook gevoelig. Ik heb echt het idee dat het mijn eisprong al is??? :( :(
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Iemand enig idee of dit kan?
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Het kan, het kan ook gewoon de aanloop zijn... kan dagen duren..
    Je weet het he, geen cyclus is gelijk!
     
  4. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Nee dat klopt natas, maar het is gewoon geen prettig gevoel.
    Ik ga denk ik zo lekker mijn bed in.... misschien is het morgen weer over...
    Maar ja het lijkt me zo raar dat het zo snel kan na je ongi.
    Gisteren ochtend was het laatste beetje zeg maar... en dan vandaag al mijn eisprong? Maar gisteren overdag had ik die steken al in mijn liezen en nu ook weer...
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee, ik denk gewoon nog een beetje van je ongi. heb ik ook weleens.. heb dan ineens weer een beetje pijn in de liezen.
     
  6. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja misschien is dat het wel. Elke maand is het weer anders bij me.
    Maar ja ik moet nu extra opletten he. ;)

    Jij nog 2 dagen en dan eindelijk testen. Vind het knap dat je zo lang kan wachten hoor... Succes!!
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik dacht ineens, vorige cyclus dacht je ook vlak na je ongi je eisprong te hebben, was ook niet zo toch?


    Ja nog 2 dagen ihihihihi ik kan zo lang wachten omdat ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.
    Begin wel wat kwaaltjes te krijgen maar dat zal wel tussen mijn oren zitten.
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ja ik had het vorige maand ook inderdaad. Nu is het alleen wat heftiger. Ben nu wel 2 dagen eerder ongi geworden....dus misschien is het wel mijn eisprong?
    Nou ja ik ga me er nu niet al te veel mee bezig houden. Maar ja nogmaals we moeten nu extra opletten. Om nu weer de pil te gaan slikken dat zie ik ook niet zitten en dat had ik al bij mijn 1e menstruatie dag moeten doen. We zullen wel zien...en als het zo is dan is het zo... Dan moet de operatie uitgesteld worden..

    Wat voor kwaaltjes krijg je dan Natasja? Het idee dat je ongi moet worden of dat je zwangerschapskwaaltjes krijgt? Ik hoop het laatste dan..
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    menstruatie klachten heb ik al vanaf donderdag hihihi die trekken nu een beetje weg. wel af en toe het gevoel van oooow nu ben ik het!
    Ik heb echt last van mijn borsten nu.. vooral snachts... als ik opsta om naar de wc te gaan verga ik van de pijn... overdag valt het mee.
    Geen trek in eten... helemaal geen trek, vandaag alleen een appel, cuppa soup en mijn avond eten op, zat snel vol.
    Voor de rest niet eigenlijk.
     
  10. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Nou spannend hoor! misschien morgen al testen? ;)
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee heb niks in huis. Wil eigenlijk woensdag ook niet testen maar dat wil mijn man hihihihi gewoon omdat ik nog steeds elk moment ongi te worden.
     
  12. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dus morgen een test halen... wel 2 hahaha
    Veel succes hoor!

    Ik ga nu lekker mijn bedje in want ik voel me niet zo geweldig.
    Even een beetje uitrusten. Spreek jullie morgen wel weer!
    Enne ik blijf duimen hoor.... ;) :D
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja ik denk dat ik ga voor de digitest van clearblue, geen gedonder met lijntjes.

    Truste,
    hoop dat je je snel weer wat fitter voelt!

    groetjes
     
  14. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je wel!!
     
  15. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi meiden
    Sorry dat ik me hier even tussenvoeg....maar ooievaar ik had/heb hetzelfde als jou gister heb ik ook je berichtje gevolgd want ik heb ook dinsdag mn ongie gehad en precies dezelfde symptonen...ik dacht effe wachten als zij nu posie test wat jammer genoeg niet het geval was dan is er nog hoop voor mij...maar goed dat sluit ik nu dus ook uit..maar ik heb nu ook al zon eisprong gevoel en vanorgen ik moest een stukje rennen en ik werd helemaal nat in mn slipje..ik snel na de wc en daar had ik een hele natten plek met witvloed en roze doorelkaar(sorry voor het verhaal) en vandaag de hele dag dan weer ongie buikpijn en dan weer eisprong buikpijn en aan mn temp is niks op te merken dus....
    Dus ik denk dat ik mn eitje toch nu al heb of opkomt...ik weet dat je niks aan mn verhaaltje heb maar ik heb het dus ook en vind het ook heel vreemd dus dit wou ik even met je mededelen ;)
    Misschien is het een idee als je echt niet zwanger wil worden deze maand om het even met condooms te doen?

    Natasja mn duimpjes draaien voor je heel veel succes ;)

    groetjes liselotje...
     
  16. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Nou liselotje.... ik vind het wel prettig dat je reageert.
    Ik heb dus hetzelfde als jou en ik heb nu een dag of 3 behoorlijke buikpijn. Misschien mijn eisprong al en gisteren had ik ook wat slijm met wat bruinig nog. Maar het zal nog wel bij de ongi horen, want vandaag heb ik het dus niet meer... Wel lichtjes nog de buikpijn, maar niet meer dat slijm... En dat over een condoom. Dat vinden we helemaal niks. Misschien wat eigenwijs, maar we zien wel waar het schip strandt. Mocht het zo zijn dat ik toch zwanger ben, ja dan stel ik de operatie uit.. Het is niet anders...

    Ik was vanmorgen trouwens ook misselijk en had gevoelige borsten? Kan ook bij de eisprong horen...
     
  17. Bloem

    Bloem Actief lid

    21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi,

    Ik denk dat ik ook eerder mijn eisprong zal hebben, volgens de banner volgende week pas maar normaal heb ik altijd een ruime week droge dagen na de menstruatie en rond de eisprong veel afscheiding maar dat is nu 2 dagen geleden al begonnen dus ik denk dat ik vandaag of morgen al een eisprong heb. gelukkig heb ik verder geen kachten van buikpijn of krampen. Ik wacht het maar lekker af en zal vannavond mijn mannetje maar eens extra verwennen :) :)
    En jullie succes, ik hoop dat de krampen mee vallen en ooievaar dan maar voor het zingen de kerk verlaten ;)

    Groetjes..
     
  18. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahahaha ja Bloem zo is het!

    Veel plezier vanavond! :D ;)
     

Deel Deze Pagina