Hoi, Vorige week hoorden we t vreselijke nieuws dat ons mooie meisje een open schedeltje had.. gister ben ik met 17 weken en 1 dag van haar bevallen.. t afscheid was superzwaar, maar ook heel vredig en t heeft ons rust gegeven om haar ook zo vredig te wereld te zien komen.. We weten nog helemaal niet hoe we ons gaan voelen en wanneer we weer gaan proberen.. daar is alles nog te vers voor.. Wat ik me wel afvroeg.. kan ik gelijk aan de pil beginnen, ergens volgende week.. of is t voor mijn lichaam en cyclus beter om mn lichaam eerst zelf een cyclus te laten hebben? dat ik daarna aan de pil begin? Volgende week ook ergens een afspraak bij de dokter hoor, maar vroeg me dit af.. als je dit weet? alvast bedankt, groetjes trishka..
hoi, wat een verdrietig verhaal zeg. Veel sterkte gewenst! Voor je lichaam is het beter om af te wachten op de volgende cyclus. Het kan wel even duren voor je cyclus weer op gang komt, dat betekent dat je wel rekening moet houden met anticonceptie, bijvoorbeeld comdooms. De eerste cyclus duurt waarschijnlijk langer dan 4 weken. Mirjam
Dank je wel voor je reactie... t gaat op zich wel, periodes met huilen maar ook gewoon doorgaan met t leven, je moet wel he.. Had zelf ook al t idee dat t beter is om eerst zelf een cyclus tehebben voor ik weer aan de pil begin.. al die hormonen veranderingen achter elkaar lijkt me niet echt lekker voor mn lichaam.. En idd dus ff condooms inslaan ja.. Dank je wel!