tandje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anitaaaxxx, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Even een vraagje,

Mijn dochtertje is de laatste dagen heel erg huilerig en kan haar dan niet troosten. Ze heeft ook lichte verhoging en heel erg diarree sinds gisteren. Ze drinkt haar flessen niet leeg en kwijlt echt mega mega erg. Zou dit kunnen duiden op eerste tandje? Ikzelf was ook 4 maanden dus wie weet maar weet niet welke symptonen er allemaal bij horen.

2. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Deze symptomen ;)
    Ja dit zijn echt symptomen die horen bij tandjes; huilerig, kwijlen, diarree en niet willen drinken. Ze kunnen ook koorts hebben.
    Let wel op, want het kan natuurlijk ook iets anders zijn!

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    ja precies ik hou het goed in de gaten maar ik heb net even in haar mondje gekeken en zie duidelijk twee witte tandjes door haar tandvlees zitten onder dus denk echt dat dat het dan is tenzij dat er altijd zit?

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Haha nee dat zit er niet altijd, ze krijgt echt tandjes!
    Leuk hè, al die nieuwe dingen als je niet weet hoe het eruit ziet of hoe het moet... :)

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    haha ja dat is inderdaad wel grappig. Dat is echt wel leuk al die dingen ontdekken voor papa en mama bij de eerste als je niet weet wat het is :D maar hoop dat de tandjes dan snel doorkomen en dat ze dan weer opknapt

Deel Deze Pagina