als t allemaal niet vanzelf gaat..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door visje83, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang bezig, (sinds januari '07) voor de meeste mensen waarbij het niet wil lukken is dat maar kort.. Ik heb het idee dat het een eeuwigheid duurt maar goed..

Wij zijn naar de dokter geweest omdat mijn menstruatie erg onregelmatig is, normaal gesproken is dat ook niet zo raar, maar hij was er meestal al om de 14 dagen en dat is dus veel te kort.. en dan ineen weer na 36 tot 38 dagen pas.
    nah ja, we zijn dus door gestuurd naar de gynacoloog, alles onderzocht..
    ook mijn vriend..
    nu blijkt dat hij of gedeeltelijk of helemaal onvruchtbaar is. dat was echt een klap in je gezicht.
    nu 12 november weer terug komen, na de laatste afspraak in september duurt dat natuurlijk een eeuwigheid! dan horen we de uitslag of gedeeltelijk of helemaal..
    en nu maar hopen, dat er nog iets is..
    Nooit geweten hoe frustrerend dat voelt! verschikkelijk.. het enige wat je kan doen is afwachten!

de enige hoop die we nu nog hebben is dat we via de kunstmatige weg een kindje kunnen krijgen,de natuurlijke weg is al uitgesloten..
    maar ja, als dat dan maar kan, dan heb je toch iets van je samen.

het idee om nooit moeder te worden! het lijkt me verschrikkelijk..
    het is me enige droom ooit geweest.. en natuurlijk nog steeds..

heeft iemand toevallig hetzelfde probleem?

liefs
    onzeker visje83

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op het forumdeel Vruchtbaarheidsbehandelingen vind je veel meiden die hetzelfde meegemaakt hebben, misschien dat je daar meer reactie's krijgt?

Heel veel succes met alles!

Groetjes,
    Jippie

3. dromertje

dromertje Actief lid

18 apr 2007
    246
    0
    0
    Oh wat verschrikkelijk voor jullie!
    Kan me voorstellen dat je er helemaal stuk van bent!

Wat ik me afvraag, waaruit blijkt dat je man onvruchtbaar is?
    Want de zaadkwaliteit kan toch sterk per week verschillen?

Ik wens jullie heel veel sterkte,

4. Niet meer actief

Hi meid!

Wat verschrikkelijk... Het lijkt me vreselijk om zoiets te horen!
    Het is wel fijn dat jullie er op tijd bij zijn... niet dat je al anderhalf jaar bezig bent in de veronderstelling dat alles goed is...

Heel veel sterkte en ik duim voor jullie!

Liefs Malina

5. Niet meer actief

oh foutje....

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ow wat vreselijk om te horen zeg!
    en idd 12 november is dan een eeuwigheid om te wachten,
    wij zijn ook nog steeds niet zwanger en gaan naar de dokter,dus ik zit nu ook helemaal in stress.
    verder heb ik geen verstand van(medisch).
    maar ik hoop dat je goed nieuws gaat krijgen!
    heel veel sterkte meid!
    en ja mischien bij het forum vruchtbaarheidsbehandelingen kan je mischien wat meer duidelijke antwoorden krijgen.
    succes!
    liefs mounia

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

lieve visje,

wat een vreselijk nieuws wat zo rauw op jullie dak komt! Kom anders praten bij het gedeelte vruchtbaarheidsbehandelingen. Hier zitten meiden waarbij zwanger worden ook lastig gaat en waarbij het probleem of bij haar of bij haar partner ligt. Misschien kun je zo je hart luchten en het is zeker fijn met vrouwen te praten die weten wat je doormaakt.

Tis vreselijk als je wens naar een kindje zoooo groot is en het gaat niet zoals je het 'gepland' had.

Ik wil je veel sterkte toewensen!

Deel Deze Pagina