Hee lieve mensen, Waarschijnlijk hebben jullie deze vraag al tig keer gehoorden vragen jullie je af waarom ik niet gewoon lekker naar de kruidvat loop voor een test of er eentje online bestel. Ik woon nog bij mijn moeder en er een kopen doe ik liever nog niet. Ik hoop gewoon dat jullie mij deze vraag kunnen te beantwoorden zonder dat ik gezeur krijg.., ik heb het onveilig gedaan. Is dit een zwangerschapsbuikje? Het is zo raar wat het begint onder de navel en voelt op ge pompt maar ik kan er wel in duwen. En boven mijn navel heb ik dat gevoel niet meer, dat vet bij mijn heupen heb ik altijd al gehad!!.. Hopelijk heb ik snel een antwoord, heb het vaken onveilig gedaan dus weet niet van wanneer..
Daar kan je doormiddel van een foto niets over zeggen (ja als je buik steeds dikker wordt en meer op een zwangerschapsbuik begint te lijken) De enigeste oplossing is om een test te halen en anders ga je even langs de huisarts deze mogen dat niet tegen je moeder vertellen. Volgens mij hebben huisartsen ook testen, maar zeker weten doe ik dat niet. Succes
dat kan niemand zo zeggen. test doen is de enige manier. Je bent vast een grote meid, je hebt het onveilig gedaan dus nu ook gewoon zon test halen. haal je bij de drogist, hoeft je moeder niets vanaf te weten
Is er een reden dat je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn? Onveilige sex gehad en nu een uitblijvende menstruatie? Een buikje krijg je nl niet meteen. Vaak krijg je een darmenbuik wanneer je een week of 7/8 bent. Een zwangerschapsbuikje niet voor 10/12 weken zwangerschap...
Naar het centrum gaan, test kopen bij de Kruidvat, bij de V&D ofzo naar de wc gaan en daar testen. Ga 2 uur van te voren naar de wc en drink daarna niks meer totdat je getest hebt. Koop wel een test waar je overheen moet plassen of je moet van thuis een bakje oid meenemen.
Als je HET onveilig gedaan hebt, is de kans groot dat dit inderdaad een zwangerschapsbuikje is. Neem dan ook aan dat het gewenst is? Anders vrij je niet onveilig. Als je het zeker wil weten zou ik z.s.m een zwangerschapstest gaan doen... succes
En inderdaad een test kopen.. Aan de hand van een foto van zo'n buikje kun je geen zwangerschap bevestigen
Bij een darmenbuik (korte zwangerschap) kun je ook echt voelen dat het je darmen zijn. Misschien zit je verstopt en voelt het daarom wat harder dan normaal. Gewoon een zwangerschapstest kopen, paar minuutjes wachten en weggooien als het niks is.
Je kan ook opgezette buik hebben door naderend ongesteld worden en dan nog enige wat je kan doen is een test doen
Hoi Ts, omdat je onveilige seks hebt gehad is de kans op een zwangerschap best groot. De foto zegt niet zoveel. Ik weet niet wat je gegeten hebt bijvoorbeeld Het is wel verstandig om te testen, zodat je zo goed mogelijk voor je baby kunt zorgen mocht je zwanger zijn. Het is dan belangrijk om foliumzuur te nemen om de kans op afwijkingen te verkleinen. Succes! Laat je t hier weten? Heb je trouwens een vaste relatie? Mss kan hij die test voor je regelen?
Als ik puur naar je buikje kijk en je postuur denk ik ja dit "kan" een zwangerschapsbuikje zijn. Idd is je menstruatie uitgebleven? Action of Kruidvat zwangerschapstest kopen, desnoods plastic bekertjes en testen ergens anders. Misschien bij een goede vriendin of in het centrum inderdaad.
Action test 2 voor 1,50. Als je baarmoeder tot aan je navel zou komen ben je minstens 16 maar in jouw geval misschien wel langer zwanger. Dan ben je ook al een tijd niet ongesteld geweest...
Zou geen action zwangerschapstest kopen. Die zijn veel minder snel positief De Kruidvat zwangerschapstesten zijn wel iets duurder maar hebben minder hcg nodig.