Hallo goede middag! Ik kom even met iets heel doms gister heb ik de film jersey girl gekeken.. waarin een vrouw ging bevallen van haar dochtertje.. dochtertje was eruit en die vrouw overlijd.. het bleek een inwendige bloeding geweest te zijn. je raad het al.. heb er een nachtmerrie over gehad!! me vriend zei me al.. "moet ik je maar verbieden om tv te kijken?" komt dit trouwens vaak voor zo'n inwendige bloeding.. ben best bang nu want ik loop natuurlijk al aan het einde van de zwangerschap. zal dit berichtje nog eens doorlezen als mn dochter geboren is.. waarschijnlijk dat ik dan hartstikke hard zal lachen om dingen waarover ik me geen zorgen hoef te maken Groetjes fay
hoi zo'n bloeding komt niet vaak voor, heel zelden maar. Daarom is het ook zo interessant om er tv over te maken, alle keren dat het gewoon goed (verreweg de meeste keren) zie je niet op tv! Het is normaal dat je nu gevoeliger bent voor dit soort dingen, daar hoef je je niet voor te schamen! Maar stop met het bekijken van dit soort programma's en lees ook geen enge verhalen in boekjes of tijdschriften. Ik wen sje een hele mooi bevalling toe zonder complicaties! Mirjam
Hartelijk dank voor het antwoord. en wanneer het voor komt die ene keer ga je dr dan ook aan dood? of kan je ook nog gered worden wist van te voren niet wat voor film het was het kwam op tv leek me wel leuk.. maar ik vermijd de nare verhalen ook wel hoor.. al1 soms zie je het voor je dr erg in heb ben er indd heel gevoelig voor nu merk ik als ik er met me vriend over praat dan wilt ie t liefst de tv voor altijd uitgooien zodat ik niets meer zou zien haha. Bedankt!
hoi je hebt de paniek goed te pakken he? Nee, in Nederland overlijdt er echt bijna nooit een vrouw aan bloedingen na de bevalling. Als je veel bloedverlies hebt wordt er direct ingegrepen, ook bij een thuisbevalling! Dus zet het alsjeblieft uit je hoofd! Trouwens, minder tv kijken geeft zeeën van tijd, voor een leuk boek ( geen thriller natuurlijk ) of eindelijk je vakantiefoto's inplakken of je foto's op je pc ordenen, je kledingkast opruimen, in je dagboek te schrijven om maar wat te noemen! Mirjam
Hallo, heb het inderdaad goed te pakken maar dit berichtje doet me weer helemaal goed hoor en ik zal t advies opvolgen.. ik ga een leuk boek uitzoeken! en me nog meer bezig houden met alles ordenen enz, haha. Groetjes fay