8 weken zwanger en bloedverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rhea karels, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Beste VK,

Ik ben nu 8 weken zwanger en ben erg onzeker vanaf het begin geweest. Dit heeft te maken met een bbz in juni. Maar mijn onzekerheid was afgelopen woensdag weggenomen want toen hebben we een hele mooie echo gehad en daar zagen we ons klein wondertje met een kloppend hartje. Maar we zitten weer in onzekerheid want gisterenochtend toen ik moest plassen heb ik bloed afgeveegd... :( Dit heb ik een paar keer gehad gister en er zat geen bloed bij het plassen. Het was wel helder maar zonder klontjes... En nu heb ik helemaal niks meer. Gelukkig hoor maar ik vind het wel heel vreemd.. Wat moet ik nu eigenlijk doen? Ik zit al bij de gyn ivm medische redenen. Moet ik nu de gyn bellen om te laten controleren of hoef ik me geen zorgen te maken?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

een klein beetje bloedverlies komt vaak voor en is niets iets om je zorgen om te maken. Na harde ontlasting en na vrijen of soms zomaar kun je een beetje verliezen.

Mirjam

3. rhea karels

rhea karels Actief lid

16 mei 2012
    287
    0
    0
    Dank je wel voor u reactie. Mocht vandaag even langskomen en er was inderdaad niks aan de hand en hebben we een mooie echo gehad.

Deel Deze Pagina