Nu al? Hellup!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dienares, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Hallo,

Heb sinds vannacht 4 uur 14 krampen in mijn buik die om de 3 minuten tot 3,5 minuten terugkeren. De pijn houdt 35 sec tot 50 sec aan.
    Zijn dit de echte weeen?
    De pijn zit in mijn onderbuik, buik wordt hard, ook pijn in mijn bekken en rug. Vooral de pijn in mijn bekken is niet uit te houden.
    Als ik loop voel ik ze al heel wat minder. Als ik lig voel ik ze heel sterk, maar de pijn in mijn buik is gewoon draaglijk, alleen in mijn bekken doet t errug zeer.

Is het al zover? Durf gyn niet te bellen, straks moet ik daar een hele lange tijd liggen.
    Ik wil drheen als t bijna zover is.

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Geen idee of dit de echte weeen zijn, nog geen ervaring mee.
    Maar als ik het goed lees, ben je wel een beetje ongerust en dan zou ik zeker je gyn even bellen, beter teveel dan te weinig!

Succes!

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Je zou even onder de douche kunnen gaan staan. Als het dan verminderd of het gaat weg zijn het de zogenaamde voorweeen die ook heel pijnlijk kunnen zijn.
    Sterkte!

4. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    haha, ongerust over het feit dat ik nog niets klaar heb gelegd en nog dingen moet halen en ik durf niet naar buiten in deze toestand om te winkelen.
    ik ben pas 33 weken. dus jah...
    en ik weet dat als ik ga bellen dat ik dan langs moet gaan om aan de ctg te moeten, ik zie daar zo tegen op. moet dan weer mn man bellen dat ie moet komen van zn werk, misschien wel helemaal voor niets.

pfff, volgens mij spelen de hormonen op!

5. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Ik heb al onder de douche gestaan, ze zijn niet weggegaan, zelfs onder de douche zette het gewoon door.

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Dan zou ik toch ff bellen, want je weet het nooit he! En inderdaad beter een x te veel bellen dat te weinig

Ik heb me man ook laatst voor niks van z'n werk laten komen, maar tja ik hag geen andere optie en zijn baas weet dat ik zwanger bent...

Mischien zijn dat inderdaad voorweeen....Maar toch ff bellen en de gyn kan je meer over vertellen...

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    gewoon een ctg laten maken...wat maakt jou dat of je man uit dat je MISSCHIEN voor niets naar het ziekenhuis gaat? dadelijk heb je wel weeen....nu kunnen ze nog helpen...hup schiet op!

8. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Bevallen gaat vaak niet zoals geplant en soms moet je je er gewoon bij neer leggen dat het anders gaat.

Ik zou zelf de gyn bellen.
    Ik heb in totaal 1,5 week in het ziekenhuis gelegen (4 voor de bevaling en 6 erna)

Aangezien je pas 33 weken bent vind ik dat al zowiezo een reden om even je gyn te bellen,straks is het een prematuurtje (of hoe heet dat als ze rond deze tijd geboren worden?) en dan hadden ze misschien eerder kunen ingrijpen...

Ik wil je niet bang maken maar je kunt beter zeker zijn dan en 20 x voor niks gaan als 1 x te laat.

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Kom op; pakken die telefoon en bellen! Je bent pas 33 weken, dan wil je toch in het ziekenhuis zijn als dit gebeurd lijkt me zo. En zoals al gezegd, beter 100x voor niks dan te laat toch. Die ctg lijkt me geen reden om niet te bellen. Het gaat nu om jou en je kindje.

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Bellen! Laat je even weten hoe het af is gelopen?

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als je 33 weken zwanger bent wil je niet wachten tot je bijna zover bent, dan bel je als je dit voelt! Het is veel te vroeg om te bevallen en misschien kunnen ze nog iets doen met remmers. Bellen!

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou ook bellen , stel dat je nu gaat bevallen is dat veel te vroeg en zul je naar het ziekenhuis MOETEN !
    Denk aan je kleintje en bel je vk , misschien is het gewoon vals alarm , maar dan ben je wel grustgesteld ............

Succes , knuffel marjon

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ben benieuwd of je al gebelt hebt!

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    en heb je al gebeld?

15. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Bellen hoor! Dan kunnen ze het misschien nog tegen houden als het echte weeën zijn en iets voor de longrijping geven, want die zijn volgens mij bij 33 weken ook nog niet goed rijp!

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zeker bellen, geen risico nemen. En als je man van het werk moeten komen voor niks, is dat jammer maar helaas.

17. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Gelukkig is het opgehouden, waarschijnlijk toch voorweeen of oefenweeen.

Bedankt voor jullie reacties

18. vlo

vlo Lid

16 dec 2008
    44
    0
    0
    zeg een ding.
    BELLEN.

19. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

ondanks dat het opgehouden is zou ik toch bellen. Zulke sterke voorweeën met 33 weken... Ik zou toch even willen weten of alles goed zit...

20. kimoyra

kimoyra Lid

21 jan 2009
    79
    0
    0
    Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik rond die tijd ook een ochtend "oefenweeën" gehad. Daarna niet meer, had misschien iets te maken met dat ze ging indalen. Maar bij gerommel gewoon bellen, en als je je man niet wil bellen ga je gewoon in je eentje. Een ctg is niet erg, je ligt met wat plakkers en draden een uurtje een boek te lezen en je kan weer gaan. Wat iedereen hier zegt, bellen! Je stelt je heus niet aan en kan t maar beter zeker weten.
    Heb meegemaakt hoe een vriendin te laat was om de weeremmers nog hun werk te laten doen, da's best een belletje waard!

Deel Deze Pagina