Hallo meiden! Hier weer een vraagje! Ik wil mijn dochter ook eens iets anders geven dan diksap. Thee wordt dan wel aangeraden, maar is alle thee geschikt? Die je zelf ook drinkt zeg maar? Wij drinken nl groene thee met vleugje citroen van Pickwick! Wie o wie kan mij helpen? Groetjes!
ik weet dat men zus speciale kinderthee heft, gwn wat water in de fles doen en dan een schep korrels/ peoder er bij doen , schudden en klaar is ie! ik weet wel niet juist welke thee het is! :s Xx.
Ja ik zou ook zeggen rooibos. Als Olivier straks thee krijgt dan wordt het ook rooibos, ken meer ouders die dat geven.
de thee van zonnatura en je kan kinderthee kopen bij de tuinen. Kabouter thee heet dat. Fenja lust helaas geen thee, krijg het er met geen mogelijkheid in, alle theesoorten (die mogen) geprobeerd maar geen succes. Jammer vind ik dat, maarja.
Hoi, Ik geef mijn zoontje baby thee. Ik koop het bij het reformhuis, en het kost 2.45-, per pakje, er zitten 15 zakjes in. Het merk is: Bio Baby Tee. ( op de verpakking staat "tee" zonder h ) Ik doe dan gewoon water koken in de waterkoker, en in een koffiekopje het zakje 5 minuten laten "trekken". Na 5 minuten zakje weg, en overgieten in de fles. Dan ongeveer 30 cc gewone melk erbij, even schudden en klaar! Mijn zoontje vindt het heerlijk bij de boterham! Succes ermee! Liefs xxx, Debby
In het begin geef je liever thee zonder looizuur of cafeine. In groene thee zit erg vee cafeine. Geschikt zijn: rooibos (kijk wel even op de ingredienten of er geen zwarte thee in de melange zit) of speciale kinderthees zoals Dorathee en kabouterthee (reformwinkel, De Tuinen) en milde kruidenthee zoals kamille of lindebloesem.
Rooibos thee. Mijn dochter krijgt iedere middag tegen 15.00u een rijstewafel en rooibos thee. Daar geniet ze echt van.