Hallo dames. Mijn zoontje word 17 november gedoopt. Net zoals het geboortekaartje doe ik ook het doopkaartje zelf maken. Alleen is het "probleem" dat ik soms te veel wil. Nu heb ik 3 opties en wil ik graag jullie mening welke jullie het mooist vinden en wat jullie eventueel zouden veranderen.
Mooi kaartje en hele mooie foto! Was de foto een "toevalstreffer" of special voor het kaartje laten maken?
De eerste! Ik vind de andere kaartjes door het kruis bij de datum een beetje op een ander soort kaartje lijken op het eerste gezicht, ondanks dat er "doop" bij staat. De eerste vind ik erg leuk
hihi ja dat zei mijn moeder ook alleen op heel veel voorbeelden zie je een kruisje staan. Ik wil ook dat je eraan ziet dat het een doopkaart is en niet dat het op een geboortekaartje lijkt. Maar twijfelde nu zelf ook over het kruisje
Ja, ik dacht ook aan iets heel anders toen ik dat kruisje zag. Wel apart hoor, een kaartje voor het dopen? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar als het om dopen gaat, waarom dan niet i.p.v. een kruis, een druppel water of een duif?
Heb je daar echt nog nooit van gehoord? Bij dopen worden ook uitnodigingen verstuurd, net zoals bij de communie. Overigens is het wel een mooi idee, een druppel water of een duif. nog helemaal niet bij stil gestaan. Nu heb ik inmiddels de keuze gemaakt voor kaartje 1. De zwart-witte foto's doe ik op de achterkant bij de tekst zodat de voorkant wat rustiger blijft. Ik heb aan de voorkant ook een plaatje erbij staan wat de doop in mijn ogen ook symboliseert. Ik zie ook dat de meeste mensen voor kaartje 1 hebben gekozen.
Leuk! mooi kaartje. Ik moet zeggen, na dat vorige topic waar we het hadden over het regelen van de doop ,heb ik actie ondernomen en heb nu alles tot aan de fotograaf en dooptaart toe zelfs geregeld
Ik vind de eerste het mooist. De tweede vind ik te onrustig door de afbeelding in de afbeelding te plaatsen. En de 3e vind ik het contrast niet zo mooi tussen drukke kleuren en zwart wit, en ook een beetje te druk.