verschoonkussen xxl van kidzimpulz

Discussie in 'Verzorging' gestart door Yellowsun, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Heeft iemand een aankleedkussen van kidzimpuls??Ik wilde even weten of die fijn zijn omdat ze met korreltjes zijn gevuld.
    Ik ben nl van plan om er een te kopen.Ze zien er stevig uit en de andere gewone aankleed kussens gaan steeds kapot.En zijn ze makkelijk schoon te maken?
    Aankleedkussen | Kidz Impulz

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er eentje. Ben er op zich wel blij mee, want die andere verschoonkussens zijn zo klein, maar door die bolletjes moet ik hem wel regelmatig in model kloppen en schudden.
    Ik heb er een hoes over (kun je gewoon een badstoffen overtrekje voor een wiegje voor gebruiken) en zo blijft hij dus wel schoon.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zag hem vandaag op de jgbeurs. Ik vond het wel mooi eruit zien en twijfelde nog maar ik vond hem best duur voor een aankleedkussen... en ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna altijd te lui ben om naar boven te gaan om een nieuwe luier aan te doen en doe het gewoon op de bank...

4. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik heb 'm ook en ben er erg blij mee. Ik verschoon m'n dochtertje van twee er nog steeds op. Ze ligt er nog steeds goed op. Het ligt volgens mij veel lekkerder als een gewoon kussen en gaat ook veel langer mee. Ik heb er wel een hoes bij gekocht, want vond 'm anders wel erg glad.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb hem ook en hij bevalt me erg goed. Luuk wilde op een gewoon kussen niet meer liggen en hier wel op.

Schoonmaken gaat ook makkelijk, even een doekje en klaar

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Iemand een idee hoe je aan een actiecode komt :D

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb hem ook,maar ben er niet zo blij mee!
    Had hem pas even in gebruik en was zo goed als leeg van binnen leek wel, gemaild naar de site en kreeg een extra vuling thuis gestuurd, dit opgevuld maar nog ben ik er niet weg van!
    Zoontje zakt er helemala in weg en je kan hem ok niet goed draaien enzo met aankleden / verschonen...
    Ik gberuik m du sook niet meer en ligt hier maar nieuw te blijven...wel zonde want zijn niet goedkoop!

Deel Deze Pagina