Niet meer in slaap kunnen komen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 01Patricia, 23 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Wat is dat toch? Ik moet s nachts zoiezo wel 3/4 x eruit om te plassen, maar als ik na half vier eruit moet dan slaap ik daarna niet meer.

Vandaag was het 3 uur! Om half vier ben ik er maar uit gegaan en ben mijn vluchtkoffer opnieuw aan het inpakken en heb nog wat genaaid.....om 4.15 uur s morgens!!! :)

En nu maar even iets eten want mijn maag knort als een gek.

Zouden het de zenuwen zijn? :) ... Het is in ieder geval niet het begin van de bevalling want heb verder nergens last van.

2. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Geen idee.. Ik kan ook niet slapen..
    Ik lig al heel de nacht te draaien, en ik merk dat ik erg onrustig ben.. Maar bevallen duurt voor mij nog wel even, dus daar ligt het niet aan ;)
    Ik heb het idee dat ik juist (onbewust misschien) mezelf druk maak om van alles en dat ik daardoor m'n rust niet kan vinden.
    Zo hebben we gisteren een andere auto gekocht. Heel blij mee, maar heb vannacht alle mogelijke rampscenario's al door m'n hoofd gehad. Dat de auto toch iets blijkt te mankeren (is 2ehands auto), of dat de verkoper een oplichter blijkt te zijn.. Noem maar op.. Pfff dat is ook zenuwslopend :(
    En het is eigenkijk heel stom, want de auto zag er super uit, en alles is nagekeken..
    Maja zo ben ik dus al heel de nacht aan het draaien en denken, en dat resulteert in continue wakker zijn, onrustig zijn..
    Heel irritant!

Ohja, ben net trouwens vast in de douche geweest..onder het mom, dan hebben we dat vast gehad :cool: tja....

3. life

life Niet meer actief

Pff je bent niet de enige.
    Continu ligt slapen en altijd 2 keer wakker worden of meer en dan lastig kunnen slapen.
    Geen idee wat het is lig nu ook op de bank omdat me vriend me yit bed duuwd en boven op me gaat liggen

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Vervelend he... Ben ook echt compleet op omdat ik gewoon al weken niet meer slaap.
    Als ik een goede nacht heb slaap ik misschien net 4 uurtjes.
    Ik moet er heel vaak uit voor te plassen, heb veel last van voorweeën. Pijn in me bekken en madam vind het leuk om 's nachts lekker actief te worden.. Dus nee ik slaap ook niet meer :(

5. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hier ook al slapeloze uren... Ik kom alleen niet in slaap en als ik midden in de nacht bijna slaap moet ik ineens p**pen wat ik normaal s nachts nooit hoef,. En dan begint vaak de turnwedstrijd in mn buik weer. Kan ook gewoon niet meer lekker liggen ppfffff slopend is het idd.

Deel Deze Pagina