O help wie heeft dit nog meer? Ik irriteer me enorm aan mijn driedubbel zo grote borsten. Had ik eerst een eenvoudige b cup, nu voldoet bh maat D al niet meer. Heb ik 's avonds geen bh aan dan hangen die dingen zwaar op mijn buik :x Dat gevoel, bah. Daarbij doen ze nogal pijn. Stoot 1 van mijn kinderen er per ongeluk tegen, dan springen de tranen in mijn ogen. Ik weet dat de kleine er straks profijt van zal hebben, Maarja. Dat duurt nog even... Als klap op de vuurpijl weer ik dat er over een jaar niet veel meer van over is......
Hier hetzelfde. Had 85c nu 85e.. en die begint al krap te zitten. Ik smeer ze nu savonds in zodat de spanning er een beetje af is.
Oef ja, ik heb er deze zwangerschap ook zo'n last van Ik had al geen kleintjes maar nu... Ze staan op spanning, jeuken daardoor, steken erin. Ik ben best een beetje bang dat ik straks enorme hangers heb
Ja ook, maar ook hard pijnlijk weefsel. Helaas heb ik na de vorige drie zwangerschappen en bv inderdaad eh nogal hangers overgehouden....
Hier ook, ik zat juist te dubben of ik voor een borstverkleining zou gaan toen ik zwanger werd. Had eerst 75 DD/E, inmiddels een grote 80F. Ik ben maar 1.65 en tenger gebouwd, grote, hangende borsten zit helaas in de familie. Ik liep veel hard en doe nu zwangerfit, ze zitten dan echt in de weg en jumpen alle kanten op, wat pijnlijk is. Zwemmen doe ik met een zwart shirtje aan. Ik wil tijdens de bevalling ook perse een zwarte bh aanhouden. Ik twijfel nu wel weer over de verkleining. Enerzijds besef ik dat ik na die operatie niet meteen voor mijn zoontje zal kunnen zorgen, tillen etc., maar anderzijds ben ik de pijn in mijn nek en schouders en snijdende bandjes ook echt beu... Een vriendin van me hield na haar zwangerschap een kleinere cupmaat over, met een beetje geluk....
Zelf ben ik er een cupmaat niet zo zeer op vooruit gegaan, van een D naar een E (en pas op zich de D cup nog wel), maar bij mij zijn ze voornamelijk voller geworden. Irriteren doe ik me niet aan de grootte (ben eigenlijk wel blij dat ze nu voller zijn ) en echt pijn doen ze nu ook niet meer, maar jemig, wat een jeuk heb ik eraan. Mijn huid is zeer droog geworden sinds de zwangerschap en zeker mijn borsten hebben er last van. Soms hangen de vellen er gewoon aan, zo droog zijn ze. En jeuken dat ze doen Smeer ze geregeld in en dat helpt dan wel een beetje, maar nadat de creme is ingetrokken begint het jeuken weer.....
Ik smeer ze in met olie, samen met mijn buik. Dan masseer ik ze een beetje en ik heb nergens last van. Ik heb al hangers dus ik hoef mij niet zo druk te maken na de bevalling.
hier ook fors gegroeid, met als nadeel dat ze in het midden nu echt tegen elkaar aangeplakt zitten als ik een bh aanheb...met als gevolg. Irritatie!! er zitten allemaal rode bultjes en het jeukt, ik denk gewoon door zweet of zo dat het geïrriteerd raakt. Iemand tips hiervoor? een stukje papier ertussen help niet, sudo-creme erop lijkt wel iets te werken
Hier gelukkig niet heel erg, zat tussen A en B in en heb nu B, alleen de borstkastomvang is flink toegenomen en als je B hebt is dat erg lastig als de borstkastomvang minstens 90 is. En ribben bij mijn borsten doen ook pijn helaas.
Hè wat rot dat je borsten je te groot zijn geworden. Ik had cup B en heb nu nog steeds B à C. Toen ik zwanger werd had ik juist de hoop dat ik eens mooi grote borsten zou krijgen, maar als ik jou zo lees heeft het vooral veel nadeel. Vervelend om te lezen, vooral ook omdat jij er zelf niets aan kunt doen en wij ook niet voor jou. Misschien is het toch een heel schrale troost dat er vast veel vrouwen zijn die 'denken' dat ze dat ook graag hadden gewild. Maar sjah, daar heb je natuurlijk niks aan. Misschien vind je man het mooi? Qua tips: Draag een goed ondersteunende beha en óók nog een stevige sport-beha. Dit helpt wat tegen de pijn bij bewegen. Verder heeft de Etos (zat in zo'n gratis babydoos) een buikcrème in een paarse tube. Die crème is wat mentholachtig en daardoor fris. Misschien voelt dat lekker verkoelend op je borsten?
Hier inderdaad ook flink gegroeid, ik wordt vooral gek van de jeuk! Voor de zwangerschap zat ik al op G en nu zit ik tegen I aan Hier helpt inderdaad de goede ondersteunende bh en ik heb altijd een strak shirtje aan voor nog wat extra stevigheid. Mijn dames gaan nergens heen
Ha Ha, iedereen moet er vooral vanaf blijven omdat ze hard, knobbelig en pijnlijk zijn. Niet echt romantisch dus